1 ansepanse:

skriven

mm, jag hoppas det, jag önskar så innerligt att ni båda ska få er efterlängtade lilla bebis

bamsekramar

2 mikaela:

skriven

skulle va kul om du ville komma på ons till tors. skulle vara kul o komma o hälsa på men vi har bara en bil så jobbar petri så har ja ingen bil så ja kan inte ta mig någon stans typ:/ vi saknnar er med:) kramar

3 Caroline =):

skriven

Hoppas att det blir den födelsedags presenten, ni är verkligen värda det! <3

4 Martina:

skriven

Hoppas han får sig en riktigt fin föddelsedags present, när fyller han år?



nu är budgivningen över i alla fall och de känns skönt, så kontraktskrivning på söndag om allt går som planerat.



hoppas ni får en super mysig helg gumman

kram

5 Nadja:

skriven

Jag är ännu förkyld. =(

Tack. =) Den blev smarrigt god. =)

När kan ni se om det har lyckats? =) kram

6 Johanna:

skriven

Håller tummarna för det =)



Nej, köttet var ingen hitt alls, hela fläskfilé smaken försvann!



Skall ha examensfest imorgon, själv då? kram

7 Cajsa:

skriven

den ska tydligen vara en asbra film och speciellt för musikal-galningar som mig..xD

8 Therese:

skriven

VAd är det man säger, hoppet är det sista som överger en. Önskade att jag kunde göra något för att hjälpa er. Hoppas iaf att ni får en trevlig helg. Kram

9 Carro:

skriven

När fyller han år ??

Ja ,vi får hoppas att han får det =)

Håller tummarna & krokiga tårna =)kram & tack för trevlig surr ,som vanligt...Miss U =)

Kramen

10 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

när vet du om det lyckas? :D



ja du måste se den, yes 3d :)

idag har jag varit och shoppat hela dagen, imorgon blir det hockey utematch, jag och 20 000 andra ungefär haha ;)

själv då?

kram

11 Fnulan:

skriven

HOPPAS JAG MED!!!! Vilken lycka!!!!



JA det blev middag här, god sådan, INGEN färsaktig mat för då hade jag spytt....

12 Kristina:

skriven

Ja, tänkt om! håller tummarna och ber



När fyller han år?



<3

13 Nett:

skriven

Håller tummarna på att det skall gå vägen denna gången :)

14 Cajsa:

skriven

haha tack snygging! xD

jo den va asbra! :D seee säger jag bara. ;-)

15 Nadja:

skriven

nä den har jag inte testat. =) Ikväll ska jag laga fläskfile provencal och kolla film sj? =)



Det är jue snart, tiden kommer gå fort och håller tummen att det visas positivt. =) kram

16 Anonym:

skriven

Glöm inte dagens blogg!

Kommentera här: