Vill du bli länkad i min blogg?

Tänkte köra igång en liten tävling..

Ta kommentar 25, 50 eller 75 så får du en lite mindre länkning i detta inlägget, ta kommentar 100 och du får en stoooor/större länkning i ett eget inlägg som kommer att stå från ikväll (om jag hinner få 100 besökare) och tills imorgon kväll...

Lycka till.. och hörru-ni, fusk är inte tillåtet ;o)


GRATTIS!!!

Kommentar 25 tog Olivia, kika gärna in i hennes blogg och säg GRATTIS, den är supertjusig...





GRATTIS!!!

Kommentar 50 tog Cajsa, kika gärna in i hennes blogg, och säg GRATTIS till denna glamour-drottning...




GRATTIS!!!

Kommentar 75
tog Cammie, kika gärna in i hennes blogg och säg GRATTIS, till denna unga supertjusiga mamman...





Tycker ni ska ta och läsa Linda's blogg som handlar om baksidan av en Gastric Bypass.. För mig är operationen det bästa jag har gjort, men så är det inte för alla.. Och inte för Linda.. Denna toppenunderbara tjej, som jag lider otroligt med.. Läs hennes blogg om hur hon kämpar varje dag för att äta och hur hon kämpar för sin familj, sin man och deras tre barn..




1 Nadja:

skriven

Låter mums. =) Så du har startat en tävling och jag älskar tävlingar. =) Hur många katter har du nu? =) kram

2 Nadja:

skriven

Förresten hittade du receptet på kakan? =) kram

3 linda - en vimsig mamma:

skriven

vad kul med en tävling! kram

4 Cajsa:

skriven

nej man behöver inte få det mer. de har gjort om. gå in på spotifys hemsida. :)

5 linda - en vimsig mamma:

skriven

har du också gjort en sådan op? kram

6 linda - en vimsig mamma:

skriven

ok, vägde du mycket och hur mycket har du gått ner? kram

8 linda - en vimsig mamma:

skriven

oki har du före och efter bilder också? kram

9 linda - en vimsig mamma:

skriven

oki hann aldrig komma så långt ner så man fick se bilder =( det går inte att gå längre bak, har du dirket länk till dessa inlägg? kram

10 Nadja:

skriven

hihi så kan det vara. =) jag ska baka den imorgon. =) kram

11 Nadja:

skriven

Ja. Har du glasyr på? =) kram

12 linda - en vimsig mamma:

skriven

oj, sitter med tårar i ögonen, vad du har vart duktig, men när man går ner så där mycket då lär man väl operera bort överflödigt skinn osv? kram

13 Nadja:

skriven

åhh låter riktigt mumsigt. =) Lägger du ut det på bloggen? =) kram

14 linda - en vimsig mamma:

skriven

oki, ja jag har väldigt lätt för att få röd och irreterad hud nu eftersom jag har stor mage =/ kram

15 Nadja:

skriven

Varför tror du det? =) Nä jag har 100-200. =)jag älskar mat och kakor. =) kram

16 linda - en vimsig mamma:

skriven

japp jag skulle kunna döda för att få gå ner i vikt, har man en gång vägt 57kg så är man inte nöjd nu =/ kram

17 olivia:

skriven

sv: det blev smultron, dricker du te? :)

18 Jonna:

skriven

Hm, här funkar ju ingen taktik iaf! :D

19 Cajsa:

skriven

hehe låter bra det. :)

20 Karolina:

skriven

Va? Får man inte fuska?

Ja, men rätt ska vara rätt...

21 Cajsa:

skriven

det är bara att söka på den musik du vill lyssna på. :)

22 linda - en vimsig mamma:

skriven

jag förtår hur du menar! nja fört innan det och sedan gick jag aldrig ner kilorna efter 1.an och sedan nu efetr 2.an...

kram

23 linda - en vimsig mamma:

skriven

nu ska jag kila iväg och hämta barnen, så kommer in ikväll vid 19 igen! ha de bra! kram

24 Martina:

skriven

hihi vilken tur att du förstod:) jo jga tror nog du kan ligga i sängen men att du kanske har huvudet på kanten av sängen så du kan ta ner vikten så för som sagt du ska ner bakom huvudet:)

Jo rusta har 2, 5 kg också tror jag:)



ha en fortsatt bra dag

kram

25 olivia:

skriven

sv: ja det borde du, supe gott :D

26 Jonna:

skriven

Jag har inte provsmakat än med de som har gjort det gillade dem! Vi kommer jättegärna på besök! :D

27 olivia:

skriven

åh blev jag :D du kan ta min header som bild :)

Va gör du? :D

28 Cajsa:

skriven

konstigt...allt ska ju vara gratis. :/

29 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

vilken gullig liten tävling ;)

kärleken ska jag vänta med länge, men tack för tummarna till vikten :D hihi kram

30 Cajsa:

skriven

haha nej det kostar inget att klicka på dem. Klicka bara inte på buy-knappen..xD klicka på själva låten bara. :P

31 Cajsa:

skriven

klickar du på själva artisten eller albumet kommer det fler förslag från artisten eller ja...albumnet.. :P heh

32 Cajsa:

skriven

http://open.spotify.com/user/cajsalindahl/playlist/7MVFQ9SALYQtJIObtKbbAz är min mixade låtlista. :)

33 Jonna:

skriven

Det är väldigt bra att bo på landet när sötsuget faller på! :D

34 Jonna:

skriven

Hur långt har ni till närmsta affär?

35 Cajsa:

skriven

heeh nice..xD

36 Johanna:

skriven

Jag vill ha viasat sport paketet... se all underbar fotboll! :)



kanonbra tack1 :)

37 Cajsa:

skriven

hehe gör så! xD

ja, jag älskar glee. :)

38 J:

skriven

tack så himla mycket <3 ja hon sjunger bra ;)

jaoo hon har varit med i ganska många filmer:)



fin blogg du med har

39 cammie:

skriven

hihi, ja second hand är skoj. Blev en snabbis där idag bara då barnen tröttna rätt snabbt :P haha. Namnen till barnen ja. Elias var nog rätt givet, min sambo har en morbror i brasilien som heter det och alla tyckte det skulle vara så fint. Jag hade inte fudnerat så mycket på killnamn (trodde det skulle bli en flicka.hi) och jag gillade namnet så ah, så blev det. Mario var det jag som valde, vi kom inte överens och till slut orka jag inte "bråka" mer om namnval och strök alla förslag, mario dök upp i huvudet och därmed satte jag punkt på allt genom att säga att Mario får det bli. Sambon hade inget att komma med, men han gillade det sååå =)

40 Nadja:

skriven

ja och jag satsar på din 100. =) Så när ska ni äta kvällsmat? =) kram

41 oli:

skriven

sv; aha, ja det gör jag :)

42 olivia:

skriven

sv: Okej!

Nja..inte direkt :(

43 Nadja:

skriven

ja ibland lyssnar jag på spotify. =) jag ska ha soja kyckling, pommes och sallad. =) Jaså?

44 Nadja:

skriven

Men det är inte alltid lätt att minnas. =) Maten är i ugnen så väntar på den ska bli klar. =) Magen kurrar. =) Så när slutar killen då? =)

45 Nadja:

skriven

glömde fråga bakar du bröd ännu själv? =)

46 Nadja:

skriven

är det många som fattas? =)



Jobbigt och vara ledsen. =( kram

47 ansepanse:

skriven

vilken rolig tävling :)

Sv: självklart ska du inte till jobbet med en gång, lite vila emellan först, jo det fungerar ganska bra med det där redskapet, ska bara ta det lilla lugna ikväll

kramar

48 Cajsa:

skriven

första sesongen finns på DVD nu. :)

49 Nadja:

skriven

Oki. Jo det kan jag förstå. =( Min pappa har med varit mycket sjuk och så varit nära och dö. =( Jag kan förstå hur det känns.

50 Cajsa:

skriven

haha gud ja! xD

51 Nadja:

skriven

Nja cancer försvinner aldrig men jag han finns och lever. =) kram

52 Carolina - S.Assla:

skriven

Förstod inte men ;)

53 Cajsa:

skriven

HAHA jaha! xD nu fattar jag varför folk börjar säga grattis..xD

54 ansepanse:

skriven

Sv: jag har spotify och lyssnar mycket på musik, men jag måste säga att jag aldrig tänkt på att jag skulle kunna lyssna på finsk musik, kan du ge mig lite tips kanske

förstår att det är tråkigt att bara vila

kramar

55 Cajsa:

skriven

förstår dig gumman. :(

56 olivia:

skriven

sv: Det tycker jag oxå, ja har ocskå feber :P

57 Nett:

skriven

Tackar :)

Den är lätt att göra den dippen bara man har de kryddorna, de säljs ju bara av återförsäljare.

58 Nadja:

skriven

ja han har det i kroppen men det är inte aktivt nu. =) ja precis och jag kämpar ännu. =)

59 olivia:

skriven

ja :(

60 Nadja:

skriven

han är 58. =) Jo familj och vänner ska man vara rädd om. =) Har du fikat ännu? =)

61 Nadja:

skriven

Jag tål inte alkohol. =( Kan du dricka mycket? =)

62 Cajsa:

skriven

troligen aldrig, men liksom mig så kommer du att lära dig att hantera det på ett annat sätt. sårbarhet och ätstörningar går hand i hand på ett sätt. det är inget man kommer ifrån, det är en sak man måste lära sig hantera som sagt. tyvärr...men alla går vi igenom det förr eller senare.

63 cammie:

skriven

ah han är ifrån brasilien. vill väldigt gärna ha fler barn. men får nog koncentrera mig på de två jag har. hihi :)

64 olivia:

skriven

finns den något bra på tv ikväll? :P

65 Cajsa:

skriven

ja. :/ :)

66 oliviaoli:

skriven

sv: okej :)

67 Nadja:

skriven

Oki. jag har svårt för kolsyra men jag kan dricka en halv grogg och jag är superfull. =(

68 Cajsa:

skriven

finns det kanske inte någon som du kan prata med? eller skaffa någon att prata med?

69 Linnéa:

skriven

Vilken fin blogg! följa varandra på bloglovin? :)

70 Nadja:

skriven

Jo det förstår jag, dyrt och ta om körkortet. =( Låter gott. =)

71 oliviaoli:

skriven

inte direkt :)

72 Linnéa:

skriven

Tackar! Vad glad jag blir! Självklart lägger jag till dig! Vad ska du göra en kväll som denna? :) kram

73 cammie:

skriven

damn, jag som ville roffa åt mig en länkning ;)

74 cammie:

skriven

hehe. satsar på kommentar 100 dåra :)

75 Linnéa:

skriven

Gud så mysigt det låter! Blir precis samma här, förutom vinet! Bakrundsprataren i halv åtta hos mig, han gör hela programmet! :D

76 cammie:

skriven

båda?? heu? såg STOOOR länkning på 100 jag? hihi

77 Nadja:

skriven

oki. =) Trodde redan något tagit den. =) vem är din favorit? =)

78 Linnéa:

skriven

Dagen han slutar tänker jag icke kolla nå mer på det programmet! :D Gör så du :D

79 linda - en vimsig mamma:

skriven

har du kommit upp i kommetar 100 ändå?kram

80 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

bra blogg tips :D

haha nej jag klarar mig utan kärlek ett tag ;) haha



jag vet inte hur många veckor de är kvar till midsommar, typ 15 kanske? ;P ahha

81 oliviaoli:

skriven

ja visst va dom snygga :D

82 Cajsa:

skriven

men nej gumman! inte säga så! :'(

83 Cajsa:

skriven

ja men då MÅSTE vi ju ses! :D

84 linda - en vimsig mamma:

skriven

oki på så vis, då får jag kämpa eefter den då =)

japp vi kolar reprisen inatt , kollar du på det? kram

85 olivia:

skriven

ah, jätte snyggt ;)

görs?

86 linda - en vimsig mamma:

skriven

du som inte trodde du skulle få så många =) rkam

87 linda - en vimsig mamma:

skriven

ok du firar det med vin också =) kram

88 Nadja:

skriven

Jaså du har jue kommit långt. =) Nu är det jue snart 100. =) Kram

89 olivia:

skriven

sv; kollar på simon och thomas och snörvlar i mig teee :(

90 Cajsa:

skriven

haha nej då..^^

91 linda - en vimsig mamma:

skriven

jasså varför deppig?`kram

92 linda - en vimsig mamma:

skriven

små läst linda blogg lite och jag fattar inte riktgt men har hon gjort en operation och inte mår bar alltså? kram

93 Nadja:

skriven

Ja det gör jag, gör du? =)

94 linda - en vimsig mamma:

skriven

tycker dina kommentarer står stilla på 76 helaa tiden =/ kram

95 linda - en vimsig mamma:

skriven

oki då förstår jag =) kram

96 linda - en vimsig mamma:

skriven

nej men usch lite vill man väl ändå kunna äta liksom =( kram

97 Nadja:

skriven

Nja jag gillar inte skaldjur. =(

98 linda - en vimsig mamma:

skriven

ja för nått lär ju ha gått på tok vid oprationen om de blev så =( kram

99 linda - en vimsig mamma:

skriven

ja usch hon lär ju vara jätte undernärd om hon ej får behålla maten =( kram

100 linda - en vimsig mamma:

skriven

vilken klippa hon lär vara! kram

101 Cajsa:

skriven

typ inget...kollar på tv och ska snart hänga lite tvätt.. :P

102 Nadja:

skriven

Ja och med citron. =)

Kommentera här: