Countdowns...

... till att börja arbetsträna på tisdag, känns spännande och nervöst.. Sen ska jag sova över hos mamma efteråt.. och Matti förstås...

... till att träffa Linda på onsdag, fika och prata litegrann, sen arbetsträna igen.. efteråt ska jag hem och packa, packa...

... då på torsdag morgon styr vi kosan mot Stockholm och ska iväg på efterlängtade kryssningen, ska bli mysigt att komma hemifrån med dig älsklingen min några dagar. Sova i hytt med dubbelsäng, äta riktigt god mat, strosa hand i hand i Helsingfors.. Pussas, pussas och pussas.. Älskar dig så himlal mkt..

Förlåt hjärtegrynet mitt att jag är en sådan instabil hormonkossa nu.. o det kmr säkerligen bli värre.. försöker verkligen hålla dom på plats.. Phew....
1 Caroline =):

skriven

Awe, tack gumman! =) Ja, vi borde ses! Hehe, klart du inte är en gammal tant gummsan =) Många goa kramar <3

2 Cajsa:

skriven

haha jaha...jo den finns i silver. :)

3 Lovisa:

skriven

Kul att höra lite i från dig !! Länge sen jag var in på din blogg om jag ska vara ärlig men la till den nu i bloggkoll så nu kommer jag ha koll på dig igen .. hur mår du numera ???

4 Johanna:

skriven

Går jag till finalen så kan man rösta :) Men då hojtar jag såklart till :)

5 Cajsa:

skriven

hoppas kan man ju alltid. natt natt finaste!

6 ansepanse:

skriven

du har mycket i veckan som kommer alltså, trevligt att få se ett vintrigt Helsingfors också

Sv: tack för de fina orden

kramar

7 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

sicken bra vecka du kommer få :D :D

8 Cajsa:

skriven

hehe ja eller hur!? XD

9 ansepanse:

skriven

Sv: nej, jag har inte precis kollat in temperaturen, fast nu sprang jag och kollade i dagstidningen - imorgon och i övermorgon ska det vara runt nollan i Helsinki

kramar

10 Carro:

skriven

Du vet gumman,jag finns här me i bak grunden, även om jag inte skriver varje dag så finns jag här =)

Okej om jag lägger upp din blogg i morrn på min nya ??

Kramar C

11 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

Jadu vad hette böckerna? :O det var nå fjantiga ungdomsböcker iallafall, älskar sånna ibland ;)

12 ella:

skriven

du har lite att göra=)ha så trevligt i helsingfors=)(är därifrån;))men född här om man säger så.men föräldrarna va därifrån

ha en bra start på veckan nu kram

13 Martina:

skriven

va skönt att de gick bra att träffa dem på företaget och kul att komma igång att arbetsträna:)



kul med kryssning och mysigt:)



doula är en som är med inne på förlossningsrumet och stöttar och hjälper den föddande kvinna:) man hjälper till med de mesta, ger dricka, puchar och kan ge råd om smärtlindring:) men får inte ge medicinering.



Hoppas helgen varit bra

kram

14 Em:

skriven

Hej gumman!

Kryssning.. jag vill också!!!!

Jo, raggmunk va gott :) Hihi, tack!

Jodå, haft det helt okej, själv då? :)

Kramar

15 Evelina:

skriven

Sv: ska göra en by pass operation så väntar på läkarundersökningen. Japp lite träligt men nån gång ska det la bli bra:)

16 Therese:

skriven

Hej hej!

Nja, inge vidare. Ännu en sjukdag denna månad, men hoppas på att jag är på benen snart igen. Hur äré själv? Ser att du har fullt upp denna vecka, hoppas att arb.träningen går bra! Visst finns det mycket roliga & bra saker, det är ju aldrig något köptvång om man inte vill. Nä, nu tror jag att jag ska bädda ner mig igen...

KRAMAR

17 Tanna:

skriven

Vad roligt att du får arbetsträna nu ! Och åka på kryssning, det är skoj !!

Hormonkossa asg ja min sambo blir nog gråhårig innan det kommer nån bebi här.... Svänger i humöret rätt häftigt nu. Ena stunden är man glad och nästa gråter.... Men han är nog rätt van nu efter alla behandlingar...

Önskar dig en toppen vecka ! Kram

18 Nett:

skriven

Hoppas att det går bra att arbetsträna :) Maten var lasagne :) Japp, även kirurgen tycker det sre bra ut. Det var värsta hänget som han har opererat bort.

19 PAM :):

skriven

sv: Tack dsm1 :d

Kommentera här: