Jaopp...

He gick ju bra.. så börjar arb.träna tis-tors 16-19..

Fredag - lördag så var Daniels bror o syster här på besök, tacos o filmmys.. FREDAGSMYS! Filmerna blev "Cypher" efter det blev det "Devil" en skräckis och sista filmen "The Crazies".. Första hade en helt okej handling, andra filmen så utspelade den sig hela tiden i en hiss och den tredje var rätt spännande ändå..

Lördag - Söndag så kom mamma o Matti i sov över här, Daniels syskon stannade också kvar på middag, helststekt fläskfilé med en riktigt god o krämig potatisgratäng till och så blev det filmer på det.. "Kommisarie Späck", vilket fullkompligt sög pungsvett.. Bästa var "Denna film sänds i ADHD".. haha.. Och sen såg vi filmen "The Traveler" som inte heller får alls högt betyg...

Idag är det söndagsmys.. ska se film o äta taco-rester, inte mig emot hihi..
1 Nadja:

skriven

Hejje gumman!



Tack och ja ibland ska man vara duktigt. Låter som du haft en toppen helg. =) Och grattis till platsen. =) Allt bra? =) kram

2 Cajsa:

skriven

jo det blev en del denna månad men jag får extra pengar så jag tycker att jag var värd de då! :D

3 Caroline =):

skriven

Grattis gumman hoppas det kommer gå bra :) Men det är nog inga problem. Hehe, okej. Oj, känns som att jag borde prova dom! =D

4 Cajsa:

skriven

den är ju i silver? :P

5 Nadja:

skriven

det har vi haft. =) Jo men det kommer gå bra. =) Bara tänka positivt. =) kram

Kommentera här: