Snart är det dags att bege sig till Skövde...

Ska in och träffa arbetsgivaren med handläggaren i från arbetsförmedlingen, nervös är jag, men det är ju egentligen ingen idé.. Det är ju bara att vara sig själv.. Eller!? Ja, så ska man kanske göra ett gott intryck med. Men nu handlar det om praktik och inte jobb. Men ändå så måste man väl vara "attraktiv"?

Så ikväll kommer Daniels bror på besök och eventuellt systern med.. Det blir tacos, film och mys.. Imorgon kommer mamma och Matti. Då blir det gottigt käk med då anamma hihi.. Helstekt fläskflié med potatisgratäng till, film och mys..

Nu är det dags för lite lunch och så får jag bege mig si så där 14,45, har tid 15,45, tar cirka 40 minuter till Skövde, men jag vänta hellre utanför några minuter än att komma försent och man vet aldrig vad som kan hända på vägen..

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyyys...


1 Therese:

skriven

Hej hej!

Hoppas att mötet gick bra, väntar med spänning på att få höra hur det gick! Låter som att du kommer att ha en riktig film & mys helg. För min del lär det tyvärr bli en fruktansvärt lugn helg som det ser ut nu.



Kramar

2 Fnulan:

skriven

Men hohooooo vill ju veta hur det gick!!!!!

Kommentera här: