Flyttat...

ut till skogen och stugan...



Internetet är begränsat och segt, mobiltelefonens internet/täckning är konstig idag, tappar mottagningen hela tiden o omöjligt att komma ut på internet o svårt att ringa folk... Blah.. men, men..

Är idag i vecka 22 (21+0) och ibland undrade jag om magen inte växt, men visst har den det, nu längtar jag till vecka.. hm längre, när magen ska bli högre upp hihi.. Känner bebisen sparka hårt och snurra på sig.. känner hens rygg och när han trycker med benen/händerna mot kisseblåsan m.m. Fundilerar ibland, hur tusan hen kan sparka så hårt och det är nästa hälften kvar? ;O) Hihi.. o det känns redan trångt, sen då? Tror det blir en tungviktare hihi..

Jag tror på en pojke (kön spelar ingen som helst roll).. tror på 51 cm och 3840 (snitt) och 4140 (vaginalt, två veckor senare)..

Bildkollage...



Hoppas få igång internetet på riktigt snart.. :O)

Kramar till er som ff läser......
1 Mia W (aurora79):

skriven

Katja jag läser iaf. :) Igår såg jag förresten bebis genom magen, såg ut som någon tryckte med ett pekfinger på magen, fast inifrån då. Hoppas ni har det bra i sommarvärmen. =)

2 Cajsa:

skriven

hehe nope... :P jag är en riktig badkruka. :P

3 ansepanse:

skriven

uj vilken fin mage du fått nu :) allt väl med dig vad jag förstår, härligt, har ni flyttat?

Sv: tack allt fungerar, jag har haft värk från och till men det går och

GRATTIS TILL GIFTERMÅLET BÅDA TVÅ, vad roligt, jätteroligt, jag blir så glad

ha det gott bästaste vännen - bamsekramar

4 ella:

skriven

mysigt me skogen=)kul se hur magen växer=)ha en fin helg

5 Martina:

skriven

hej vännen!

ÅHHH vad glad jag blir för eran skull:D vart ska ni gifta er då? På öland?? och magen den växer är så glad att eran lille bebis mår bra:D de är ni värda,



med oss är de bara bra väldigt trött i kroppen mycket runt om kring men de funkar.



hur är de själv hur flytter gravididten på?

kram

6 Brian:

skriven

Awww vad mysigt vännen!! Men var det inte jobbigt att flytta med magen? Snart åker jag och Emma till Götet, vore skoj om det är möjligt att ses. Du har ju mitt nr. Jag messar dig i veckan som kommer.

Du börjar se stor ut :) <3 Nu blir det film här! Hoppas ni alla mår gött! Hur var er dag?

Kraaamar <3

7 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

vad spännande :)



jotack jag mår bra. själv? tack ska du ha :)

ja den var verkligen bra! du borde se den ^^

8 Karolina:

skriven

Jag läser också.



Åh, magen ser helt underbar ut. Lycka till!

9 Nett:

skriven

Tjusig mage :) Aha, så nu har ni flyttat.. hoppas att ni skal trivas. Hoppas att du får en fin helg, själv blir det jobb.

10 Cajsa:

skriven

åh, längtar tills jag också flyttar. :P

11 Angelica:

skriven

åh,gumman..jag blir glad i hela kroppen av att ni äntligen har lyckats att bli gravida. Har ju följt din resa ett bra tag nu.

12 Lina:

skriven

Visst har det hänt saker :-)

Kommentera här: