Imorgon...

Eller i helgen ska jag hinna mig ta tid att svara på alla kommentarer.. men måste dela med mig av stora och glada nyheten..

LYCKA, bebisen mådde bra, rörde sig fint, sprattlade, snurrade. Händer o fötter på plats, ett fint hjärta med fyra kammare o allt såg perfekt ut. Urinblåsan fylld o h*n var kissnödig hihi.. Njurar, hjärna.. allt är där.. ååååå... underbart.. obeskrivbart.. Det känns så overkligt, fast det nu är verkligare än någonsin..

Daniel, mitt älsklings hjärtegryn kände första sparken idag, spark o spark? Alltså ja, det är ju en spark, men liten en.. lycklig.. <3 Lyckligast i hela världen.. Lyckan är total <3

Är idag i vecka 17+2, men rul visade 17+5, men eftersom vi gjort ivf så ändrar man inte datum. För vi vet ju exakt när jag blev gravid..

1 Johanna:

skriven

Härligt och höra bebisen mådde bra! :)

2 Åsa:

skriven

Vad härligt att bebis mår bra! Det måste kännas jätteskönt!



Sv. den ena filmen fick jag tag på på Hemmakvälls (du vet kedjan med hyrfilmer) outlet, så jag betalade typ 100 kronor för den och två filmer till. Perfekt (det var den sista filmen). Den första antingen beställde jag eller fick jag, minns inte vilket, en special edition av. Man kan säga att SATC är min drog (försöker hinta maken att en SATC-tour i NYC vore en bra födelsedagspresent, men jag vet inte hur det går..)

3 Johanna:

skriven

Vi var där bara 2-3 timmar så såg inte så många band, men vi hörde buckcherry och joan jett :) har ingen koll alls vilka som är där, jag har aldrig brytt mig om rocken innan!



ja den avslutas 23.59 inatt :)

4 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

härligt att det går bra!!

jo nu är jag ganska brun kan jag säga ;) haha

kram

5 Nett:

skriven

Underbara du.. ser din mage och jag ser lyckan både i bild och text. det går ju precis som det skall med den lille. härligt

6 Martina:

skriven

grattis vänning coh va glad jag blir för eran skull att allt såg bra ut med den lille:D underbart!

härlig bild!



jo de finns nog allt lite likheter mellan syskonen gör de allt:) men som sagt dem är ju syskon. jo vi mår bara bra gör vi:)

nä inga speciella helgplaner...ska fira min farbror som blir 40 imorgon, och sen fira cornelias 3 års dag på söndag:)



hihi på sommaren får man ha latdagar:P



hoppas ni får de bra

kram

7 Nadja:

skriven

Tack så mycket vännen. =) Har jag tur så i slutet på nästa vecka. =) Allt bra? =) kram

8 ansepanse:

skriven

vilken fin liten bebis som bor i din mage :) vad glad jag blir att få se bebisen din :) mår du bra annars vännen?

Sv: på söndag åker vi kanske in till mamma och J ska byta ut två fönster i hennes hus, vad har ni för planer då?

jag har förresten redan badat ute två gånger ;)

ha det jättebra vännen - bamsekramar

9 Angelica:

skriven

Åååh,är verkligen glada för er skull -igen ;)



sv:Allt är bara bra med oss,inför helgen har vi inga planer.. det verkar som om det ska regna hela helgen :/

Men visst,det har ju varit sol och varmt i 2 veckor nu...men dte behöver ju inte regna på dagen,det kan ju regna på natten :) hehe

själv då?

10 Evelina:

skriven

sv:Jorå det rullar på:)Går i sin egna lilla takt kram

11 Julia <3:

skriven

sv. jo det var det absolut :)

vad gör du över helgen?

13 Cajsa:

skriven

Hejsan sötnos! Hur har du det i sommarvärmen!? Jag ligger efter något grymt mycket i bloggvärlden och kommer inte hinna ta ikapp så...aja...xD Börjar med att läsa ikapp i alla fall..bloggar kanske något inlägg om dagen nu. Hinner inte så mycket mer förrän I'm back on track! :P

Hoppas i alla fall att du inte har glömt bort mig och att allt är bra! :D

14 IVF karusell:

skriven

Tack för kommentaren hos mig! Visst är det magiskt att få se sitt lilla barn via ultraljud. Så nära men ändå så långt borta, och lite svårt o förstå att det faktiskt ligger där inuti! Magiskt! <3

15 carola:

skriven

åh så skönt och vilken härlig bild;)

Jag blir lite avis..



kram och sussa sött

16 Tanna:

skriven

Härligt !!! Njut av graviditeten ! Jag har redan glömt bort hur det kändes. Svårt att tänka att lille skrutten skulle egentligen ligga kvar i magen när jag ser honom. När han öppnar sina blå fina ögon och ler mot sin mamma ! Vi har kommit hem nu, efter 3 v på sjukhus. Men har hemsjukvård.

Kram

17 Caroline =):

skriven

Hihi =) Helgen var kanon bra! :D Massa bilder, det dyker upp inom kort ;) Åh vad bra att allting är bra gumman <3 Tyvärr blev det inget första dopp, det får bli det till helgen eller något ;D Hur var eran helg gumms? Love <3

18 ella:

skriven

va kul för er kram=)

19 Denise:

skriven

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Kommentera här: