Packa, packa, packa...

och rensa är vad som gällt nu.. Så har vi varit i stugan, klippte gräset (mormor) och vi (jag, älsklingen, mormor, mamma och Matti) plockade o rensade där också.. Det tar sin lilla tid alltihop! Längtar bara till flytt nu.. :O)

Graviditeten: På tisdag är det dags för vecka 18 och på torsdag är det rutinultraljud. Idag när jag låg i sängen i morse, så höll jag på magen och tycktes känna buffar/sparkar... så googlade om det ens är möjligt. Och ja tydligen :O) Får hoppas jag känner det snart igen.. då vet jag iaf.. hihi..

Min lilla mage...


1 Jonna:

skriven

Fy sjutton vilken vacker mage gumman! <3

2 Carro:

skriven

Klart det är möjligt ,beror ju på hur bäbben ligger i livmodern & hur den ligger =)

Myyyyyys säger jag i övrigt....kramen

3 Åsa:

skriven

Vad roligt att kika in på din blogg! (Det är alltså vaniljbullen, det här).



Jag är ursprungligen ifrån Mullsjö, så det är ju nästan granngårds för dig :-)

4 Martina:

skriven

Hej tjejen!



va spännande med flytten och så:) kommer nog bli kanon bra för er ska ni se! förstår att du länktar!



spännade om du känner små buffar:D mysigt och va spännade med rul:D inte många dagar kvar nu!



hoppas allt är bra

kram

5 Nadja:

skriven

Tack. =) Grattis till den lilla magen och allt frodas väl. =) Allt bra? =) kram

6 Fnulan:

skriven

Den är inte så liten längre...

7 Tanna:

skriven

Fin mage !



Har du sett att min lille skrutt kommit till världen redan ?



Kram

Kommentera här: