Well.. tiden går fort den..

Redan vecka 19, helt otroligt.. Känner sedan snart en vecka buffar varje dag och mer tydligt. Har moderkakan i framvägg som kan dämpa buffarna litegrann. Men nu dröjer det nog inte länge tills jag känner första lite starka sparken, det är på gång hihi.. Tror det blir till midsommar, som jag trott länge, men det märks. Det tar den tid det tar..

Trodde inte magen växt så mkt på senaste veckorna men.. well.. hehe... it's chanching shape..



Blir ju vackrare o vackrare min bulldeg hihi... (morgonbilder)..

Flyttar på lördag så det är packa som gäller, men har haft lite sammandragningar så ska försöka ta't lugnt och inte stressa..

Massor med kramar till er som fortfarande kikar in - jag läser hos er för att inte missa men orkar inte kommentera just nu.. Förlåt..
1 Martina:

skriven

hej vännen!

de är när man ser på bilder som man vekligen ser att magen växer:) och de har den allt gjort på dig snart har du en rikitgt rund och fin bebis mage:D

va mysigt att du känner av sparkar, så mysigt när man känner dem.



Lycka till med flytten hoppas de kommmer gå bra

kram

2 Josse:

skriven

kika gärna in på min outfit som jag nyss la upp :)

3 Brim Brian:

skriven

Awww vad fint <3 Är så glad för ER skull! Verkligen!



Lycka till med flytten och ta det lungt! <3



Kramar sötis <3

4 Vicki:

skriven

Så ni ska flytta på lördag. Har ni fått sålt huset? Var det till lägenhet ni skulle flytta till nu?



Redan v 19, tiden går snabbt.

Några planer för midsommar?



Ha det bra,Vicki

5 Cajsa:

skriven

hihi jag kan fortfarande inte fatta att du ska ha en liten sak! ^^ känns som om det var igår ni fick springa som fan på sjukhuset och hoppas på att något hände! :O SÅ STOLT ÖVER ER! :D

6 Simone:

skriven

Kul att de går bra för er :D

Va äre för planer till helgen då? Kraamen

7 Vicki:

skriven

Önskar dig en trevlig midsommar!!

Har ni haft det bra idag?



Ha det bra,Vicki

8 Amanda » Min fotoblogg:

skriven

allt bra?

Kommentera här: