Då var det förhoppningsvis....

... sista gången på länge vi var nere i Göteborg, Sahlgrenska.. säkerligen sista gången på Sahlgrenska.. Men.. ja, förhoppningsvis slipper vi ivf, på lääänge :O) Något år eller två.. tills om vi vill ha ett syskon, förstås.. Men det får vi ta då..

Ultraljudet visade att "bebisen" var 9,5 mm, perfekt.. 94% att det går vägen.. i och med att vi gjort ultraljud nu i vecka 8 så har vi passerat missfallsrisken som annars föreligger som störst mellan 9-12...



Puh så skönt det känns..

  • Ska ringa till gyn och boka in ett ultraljud till vecka 11-12 något sådär.
  • På tisdag, den 5/4 ska jag till mvc, som jag har längtat! På självaste födelsedagen min också!
Ha en toppendag allihop...

1 Carro:

skriven

Är så glad för eran skull,så du anar inte =)

Vet hur de känns,känslan att "NU funkar det",men tyvärr så kommer oron finnas där varje gång du får ont i magen,men andas & njut & ta det bara lugnt =)

Kram

2 Jonna:

skriven

Underbart härligt! :)

Krama om!

3 ansepanse:

skriven

åh en liten bebis på 9,5 cm :) vad glad jag blir för din skull vännen, så mvc nästa nu då

Sv: tack vännen

bamsekramar

4 ella:

skriven

va kul för er=)ha en bra dag kram

5 Tanna:

skriven

Härligt !!!! Glad jag blir för eran skull !

Kram

6 LENA ♥:

skriven

oj du jag minns inte! köpte den bara för att den var häftig! :P haha..

Ja med mig är det kanon! sj då? :) kram♥♥

7 Fnulan:

skriven

Härligt med positiva besked!

8 Johanna Cederborg:

skriven

Stort grattis till bönan i magen! jag är så otroligt glad för eran skull! jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för er nu! och ni har ju procenten på er sida :-) det kommer gå jättebra!

bamsekramar till er! <3

9 ansepanse:

skriven

SV: hahaha - vad tokigt, 9,5 mm är det ju förstås, större än så kan ju inte bebisen vara redan,kul att få se bilden också :)

kramar dig tillbaka lika hårt och länge

ha det gotteligottgott

10 Fnulan:

skriven

Mat? Vad menar du hjärtat?

11 Cajsa:

skriven

jo då det funkar. :P

12 Nett:

skriven

Härligt att slippa åka den resan igen :)

Jadu, funderar på att virka blommor av de garnerna, ja om jag vinner alltså :)

13 Johanna:

skriven

ni är så värda detta, håller tummarna för er! :)

14 Evelina:

skriven

Härligt gumman:D Håller tummarna för er:D

Nu äre bara invänta tills den söte tittar ut:D

15 Jennifer:

skriven

Ja det finns lite badsjöar häromkring, men vi bor ju ganska när kusten också =).

16 Emma:

skriven

Så glad för eran skull ska du veta <3



Massa Kramar

17 Martina:

skriven

Hej!

Jo jag hinner ju göra en del när C är på dagis men oftast så förösker jag ta mig på promenad då:)



Mysig bild och att allt ser bra ut med liten. Hoppas du får ett ultraljud i vecka 12:)



Hoppas ni får en mysig helg

kram

18 Madeleine:

skriven

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera här: