Det är nog heeeelt normalt....

... att vara såååå här jäkla slut som gravid? Det är jag iofs tacksam för och illamåendet kom som en myra i rymden, poff några dagar sen.. Mår så himla illa just nu!! Äta regelbundet, gå ner lite har jag gjort ;O) Men, äter så gott jag kan!! Kära hjärtanes... Undra om det inte finns två hihi..

Vecka 7 ♥

Mindre än en vecka till ultraljudet..

Har ringt på några praktikplatser idag.. någon var på möte, en var inte anträffbar... fortsätta imorgon.. :O)

Ska kika om jag fått några kommentarer.. sen blir det soffan..

(Pst, sovit i tre timmar, mellan 15-18 typ, jag lär också somna gottigt ikväll, inga problem hihi...)

1 Angelica:

skriven

Vad kul att läsa att ni fortfarande är gravida <3



sv:Jaaa,gulash soppa (gryta) är grymt gott!!!

2 Jonna:

skriven

Jag längtar till nästa vecka och till bebis!

3 Beatrice:

skriven

oooj är du gravid nu ? :D

är allt bra? :D

4 Kristina:

skriven

Helt normalt ;)



Hårda karameller som man kan suga länge på, det tog mig igenom illamåendet, och jag spydde fram till sjätte månaden med B! :O



Såååå glad för din skull, du förtjänar verkligen deta ^_^

5 Martina:

skriven

hej tjejen!

va spännade, de närmar sig ul:D jobbigt att du börjat må sådär hoppas de går över om ett tag så du slipper illamåendet.



skönt med att sova lite längre aldrig fel:D



hoppas allt är bra

kram

6 Tanna:

skriven

Jag var också helt slut i början, mådde piss och ville mest sova. Men så släppte det runt v 13-14. Trött är jag fortfarande, men mår jättebra !

Spännande med ul !

7 Vicki:

skriven

Har du inte varit på ultaljud ännu? Då vet du inte exakt vilken vecka du är i?



Ha det bra,Vicki

8 Julia <3:

skriven

sv. tack, jo det hade jag absolut ! :D

hur mår du?

9 ansepanse:

skriven

jag var också väldigt trött när jag var gravid, speciellt första graviditeten

sänder dig varma kramar

ansepanse

10 emma:

skriven

Härligt att tiden rullar på :)

11 Fnulan:

skriven

Så är det fina du!!!! Vänj dig!!!

12 Nadja:

skriven

Hejje vännen. =) Hur gick det med ultraljudet? =)väntar med spänning. =) kram

Kommentera här: