Godmorgon kära läsare, sovit gott?

Well, älsklingen kliver upp 4,00, mitt i natten till ljudet "Brum, brum".. O jag vaknar till.. Så gör han sig färdig o åker cirka 4,50-5,00.. Jag kliver upp, kissar, dricker lite Loka, Krusbär/Päron.. Ja o jag ligger där sen i timmar och vill somna om, så klockan 8,00 gav jag upp och klev upp... Eftersom jag är lite tjurig så tyckte jag att jag får ta ett graviditetstest till.. Lika bra å använda upp dem.. TUR i OTUREN är att jag bara har en kvar.. hihi..



Och några dagar sedan såg det ut såhär, så det är starkare idag :O) (Bilden ovanför)



Testaddicted, HELL YES :O)

Två veckor och tio minuter kvar till Ultraljudet och förhoppningsvis visar det något som ser ut såhär:



(Bilden är från 6+6, jag kommer vara i vecka 7+0. Bild: Källa)
1 Helené - Mamma till Elton:

skriven

Tack för kommenatern! :)



Ang. programet så tyckte jag de var sådär.. Kan kort säga att jag tyckte dom "bara visa baksidan", ingen var ju egentligen nöjd - vilket väldigt många GBP-opererade faktiskt är.

Självklart är de synd om dom som råkar ut för komplikationer - men att säga att allt skulle bli bra, bara hon blev smal. Trodde hon på de, tycker jag synd om henne! Lyckan sitter ju inte i smalheten.. Ja, nu blev de långt ändå ;) Sorry!

Är du nöjd med din operation? :) Jag har lite mer än en månad kvar tills min operation och jag längtar som bara den!



Lycka till på ultraljudet och hela graviditeten! :)

2 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

vad roligt detta ska bli för er :D

ha en fin dag! <3

3 Tanna:

skriven

Känner igen det där, jag testade några ggr också ;)

Hur mår du ? Har du tagit det lungt nu ?

Kram

4 Vicki:

skriven

Hur är det med dig??



GRATTIS till er håller alla tummar och tår att det ska gå bra!!



Ska du på ultraljud redan i v8?



Ha det bra,Vicki

5 ansepanse:

skriven

Hurra!! :) vad spännande

ha det gott vännen - bamsekramar

6 kaffehörnan:

skriven

Hej hopp, de var o ha stenkoll på minuter med

Ha de grejt

7 Jessica:

skriven

Grattis till lilla pyret! Håller verkligen alla tummar jag kan för att det ska gå vägen för er denna gången.

8 Fnulan:

skriven

UNDERBART

9 Sanne - Mamma till Lykke:

skriven

Ny här! Fin blogg. Håller tummar och tår!



Grattis!

Kommentera här: