Godmorgon och en liten helgsummering...

Igår var vi i Karlsborg, kallhålan som var varm :O) Hade solen också funnits där så hade jag garanterat haft massor med vårvibbar. Var på en promenad med Freja, efteråt hade jag så ont mellan benen, känns som om det spännde från livmodern o ner, fast inte i livmodern. Jadu.. knas iaf.. Vilade 20 minuter i soffan sen och poff så var det väck, without painkillers. Så åt vi "lunch" kycklinggryta och ris och tårta efteråt. Så fick vi med ved i bilen min.. 1 1/2 m³, halva källarväggen typ :O)

Snart ska jag väl ringa och se om Jessica och Johan är vaken eller skicka sms om dom somnat om eller något, vet inte om dom har några morgonrutiner :O) Så åka till Skövde en sväng och hälsa på hos dem o dera söta bebis..

Ikväll blir det tacos till middag och en tidig kväll också då älsklingen ska upp 4,00 och jobba...

Well ska gå och kika om katterna vill in... Whiskas, Siri och Belsiebub...
1 Johanna:

skriven

Javisst var den söt, var bara tvungen och köpa den :)

Japps SM-slut spel i hockey, spännande värre.

SAIK ligger under med 2-1 i matcher mot linköping. Jag tror HV är rätt körda....

2 Jenny:

skriven

Ja hon é jätte söt ;)

Magen ja... jo den växer för fullt... när jag spänner magen kan man se exakt vart bebisen ligger ;) Det é häftigt!

Såg att du fått ett plus på stickan! Stort grattis!!! Håller tummarna för att allt ska gå vägen den här gången!!!! Massa Kramar!!!! ♥

3 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

tacos :D vill också ha, haha!

oj jobba 4 lät mindre kul :O

4 Nett:

skriven

Det blir en tidig uppgång för mannen din :)



Trogen kund på Ullared, ja nu läste jag faktiskt att de har öppnat en gen barnavdelning med massor av grejor och kläder för barn :)

5 Jennifer:

skriven

Ja det är jättemysigt med hästar, jag var också rädd för att rida för några år sedan men det var bara att sätta sig på hästryggen så gick det över, det är så jäkla kul =D!

6 ansepanse:

skriven

tur att det onda gick över :) jag visste inte att du har katter och tre stycken till råga på allt :)

Sv: tack vännen för fina ord

bamsekramar

7 Angelica:

skriven

åh,tacos..vad gott. Här hemma blev det hemmagjord pizza :D

8 Sara:

skriven

Mysigt o träffa lille melvin! : ) Vi får väl försöka få in en tjej och melvin träff snart... Käka lite tillsammans!

9 Martina:

skriven

vår känslor har vi nog alla:D

låter som en mysig dag, jobbigt att du fick ont får ta de lugnt vännen

kram

Kommentera här: