Idag är det officiella testdagen för mig :O)

Och testet visar så fint positivt streck.. Endel tycker jag inte ska berätta såhär tidigt, men alla vet om att jag gjort ivf, att det är sista gången och många undrar hur det gått.. Och det har gått bra :O) Bara för att jag berättar för alla ökar ju inte missfallsrisken. Missfallsrisken är lika stor hos alla och inte större hos oss som gjort ivf..

29/3 ska jag och älsklingen på första ultraljudet, då är jag i vecka 8 (7+1)...

1 Nadja:

skriven

åhh grattis igen gumman. =)



Jo basta är skönt men vet ej om Ruben gillar det. =) Ikväll ska jag efter badet och äta middag hos min bror med familj för jag inte ska vara så ensam. P är på jobb resa. =( Åhh vad gott med tacos. =) Vad har du i tacosen? =) kram

2 ella:

skriven

Grattis!!!=)kramar

3 Tanna:

skriven

Ja man får säga så ;) Så länge man inte säger att man är en tjockis, fet eller så. Men magen är stor och det går inte låtsas att det regnar ( som en vän sa ). Jag tycker också gravidmagar är fina och jag visar upp min ! Aldrig att jag skulle dölja magen när man kämpat så länge med att få en gravidmage :)

Grattis !! Blir så glad när jag läste att du plussat !!! :)))

4 Martina:

skriven

jätte grattis gumman, nu håller vi tummarna för att de går denna gången.

Öland är jätte vackert och fint:) De finns lugna campingar och sen finns de familjecamping och oftast är de så att man inte får hyra stuga eller campa fören man är 25 år. vet dock inte hur de är på Öland men de är just för att minska fyllan mm men de hjälper ju knappats ändå.

Men de finns lugna ställen och de beror helt och hållet på vart man bor, där mina svärföärldrar har sin husvgan är de väldigt lugnt och bra miljö för Cornelia att vara på. men bara nån 5 km tror jag de är till nästa camping där är de röj röj nätterna långa.



Hoppas allt är bra

kram

5 Amanda:

skriven

(hittat hit via Jonnas blogg) och vill bara säga Grattis! :)

6 Fnulan:

skriven

Men hjärta!!! Klart du ska berätta om det känns bra!! Jag är så glad för ditt positiva besked och håller alla familjens tummar!

7 Lisa - stolt nybliven mamma <3:

skriven

Håller mina tummar & tår för er. ;0)



Kram!

8 ansepanse:

skriven

GRATTIS :) igen, jag är så glad för din skull ska du veta

Sv: det var bara vanligt vatten som jag sprayade växterna med

önskar dig också en fin och mysig fredagskväll

kramar

9 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

klart du kan skriva det nu, håll inte inne all lycka :)



ja du måste upp i vikt nu, barnet ska ha mycket energi av dig :D



ikväll.. jag är sjuk så ska ligga kvar i sängen :/ du då?

kram! <3

10 Linda - En Vimsig Mamma:

skriven

nej men fan vad kul! Grattis!! =) sambon och barnen låg i magsjuka men jag klarade mig =) ni då?kram

11 Sara:

skriven

GRATTIS!!!! Håller alla tummar att allt går bra!

12 Rebecca Kohlmann:

skriven

Åh vad härligt!! Jag tycker du gör helt rätt i att berätta, som du säger så blir ju inte missfallsrisken större! Jag håller alla tummar och tår den här gången oxå! :-)

13 Helené:

skriven

Grattis! :)

14 Cajsa:

skriven

ska fira en kompis. själv?

15 Kristina:

skriven

UNDERBART!



<3

16 Evelina:

skriven

Åhh grattis gumman:)

17 Carro:

skriven

Kram & grattis igen,nu "blire" barn eller hur =) Pözz

18 ansepanse:

skriven

Sv: för oss blir det nog bastubad och let's dance :)

ha en go'er fredagkväll - kramar

19 Therese:

skriven

Håller tummarna! Tycker att du ska göra som du själv känner för och skit i vad alla andra tycker. Hoppas att ni får en trevlig och mysig helg. Kramar

20 Nett:

skriven

Grattis till dig, detta är ju underbart!! Kram

21 Caroline =):

skriven

Heej gumman :) Vad snäll och söt du är! <3 Men du vet om att du är själv stark och godhjärtad, och älskad av många :) Jag hoppas verkligen att detta håller i sig och att det är så i 9 månader! :) Kram på dig vännen, mycket kärlek <3

22 Jonna:

skriven

Grattis igen gumman!

Så himla glad för eran skull!

Nu hoppas jag verkligen tiden går fort!

Kramar om! <3

23 Jessica L:

skriven

Massor med grattis....

24 Sarah:

skriven

Grattis vad roligt för er :) Hoppas verkligen att det går vägen för er nu :) Kram

25 Angelica:

skriven

Det r ändå såpass många insättningar,dte är ju toppen.

Nä,nu får det allt vara dax att ni får se er lille :D

Ha en toppen dag gumman <3

26 Nadja:

skriven

Han skulle ha kommit hem idag men det blev framflyttat till mån eller tis. =(



Idag ska jag äta flygande jakob med ris. =) Ja jag längtar som tusan och jag har redan massor med planer. =) Så vem vill du ska vinna ikväll i melodifestivalen? =) kram

27 Johanna:

skriven

Håller tummarna för er! :)

28 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

ja men exakt, jag svarar och besöker aldrig sånna nördar som bara skriver: fin blogg, hur mår du? blabla bläää! :P haha

gott med tacos. jag äter typ ingenting för mår så kasst.

29 Jossan:

skriven

Grattis!!

30 jennifer:

skriven

Grattis =). Håller tummarna för att det går bra!

31 emma:

skriven

Så fina streck så :)

32 Mammaosa:

skriven

Grattis!!

33 Alexandra:

skriven

Mirakel sker!

Ett stort grattis!!

Kommentera här: