Intressant och lockande rubrik, vad är det?

Dagens middag blev korvsoppa, med massor av grönsaker, paprika, gullök, purjolök, morot, kålrot, potatis, röd chilipepper och korv förstås.. Riktigt gottigt, varit så soppasugen ett tag nu.. Kokat på buljong och dragon, samt salt och peppar...



Ikväll är det lugn kväll, har så himla ont i bakpartiet, typ bäckenbotten och höfter, när jag ska sätta mig, inte bara vid själva sittandet utan, när jag ska sätta mig.. Typ.. så imorgon är det möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan, får väl åka i god tid o småhalta mig fram..

Så skar jag mig på Daniels sylvassa kinakniv, så det blöööööddde som tusan, med blodförtunnande i kroppen är det inte så knasigt, men.. :O)
1 Tanna:

skriven

Hungrig jag vart nu !

Jag mår bra, lite trött bara efter en helvetes natt på jobbet då jag fått ta hand om spyor hela natten... yäck

Bra att du tar det lite lungt nu :)

Kram

2 Tanna:

skriven

Aj, det låter mindre skönt o ont i baken.... :(

Menar du havandeskapspenning ? Jag hoppas att jag kan få det i maj och var hemma sen resten av tiden... just nu känns ryggen och bäckenet lite bättre, har varit ute mer och gått och det har hjälpt !

3 Johanna:

skriven

ja det är lunds domkyrka! :) ja det var synd för nu får de nog kvala sig kvar i högsta ligan :(



maten var kanon god :)

4 Johanna:

skriven

Ja kval är ingen höjdare... Men får hoppas de klarar det! :)



ja trassel är riktigt bra! :)

5 Jennifer:

skriven

Ja ett av deras stopp var iallafall i Jönköping, vet inte vilka städer mer de ska till faktiskt =).

6 Johanna:

skriven

haha nu skrev du två gånger på trassel... så vet inte vilken du egentligen vill ha på dvd... s

7 kaffehörnan:

skriven

Vilken fin överaskning när man besöker din blogg

Öppnas med en skön tallrik med go soppa

Läckert

8 ansepanse:

skriven

vilken god soppa, det ska jag pröva mig att laga till också, stackars dig som ska ha så ont och till och med skära dig så att du störtblöder

du får vara rädd om dig vännen - bamsekramar

9 Sari:

skriven

mums...ser gott ut

10 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

yes det är compeed jag använder. dom är bra men svåriga :P haha

11 ella:

skriven

mums me korvsoppa=)mm massa snö ute=)men förodlar me värmelampa inne=)så är d nog rätt bra tills man kan ta ut d sen i juni mycke måste ju sås nu.

hoppas det går bra på mötena imorgon=)

12 Nett:

skriven

Det ser verkligen jättegott :)

Japp, laxen slängde jag in i ugnen så där bara.. För att bevara saftigheten så kan man baka in den i folie och sedan in i ugnen.

13 Martina:

skriven

Hej vännen!

va kul att testet vissar ännu starakre nu:D de är så det ska vara:)



såg ut som god mat du laggat:) ja blodförtunnade är inte lätt att ha att göra med, men du fick stopp på blödningen tillslut?



om du känner att du orkar simma och så tycker jag du ska föröska med de:) är ju skönt att röra lite på kroppen:)



hihi...vi ska inte fixa något på vårat radhus men vi flyttar ditt den 21 april:) De ända är väll att vi ska göra Cornelias rum lite mer barn aktigt med mer färger och kankse bytta våran fondtapet till nån som liknar oss mer och inte svart men de får bli projekt längre fram:)



Hoppas de går bra på fk coh ams idag

kram



14 Angelica:

skriven

Vi åt faktist liknande soppa bara för nån vecka sedan och guuuud vad det smakade gott :D

15 Nadja:

skriven

Mums vad det såg gott ut. =)



Älskar flygande jakob och älskar kyckling. =) Ikväll blir det tvätta och sen slappa sj? =) kram

16 Caroline =):

skriven

Du måste vara rädd om dig gumman! <3 Många goa kramar <3

17 Lisa - stolt nybliven mamma <3:

skriven

Det såg gott ut... ;0P

18 Emma:

skriven

Det gick bra hos BM :)



Ja i bland blir det tidiga mornar men bara och gilla läget. Inte ofta det händer för oss i alla fall så glad för det :) Hoppaa det är bra med dig!! <3

19 Maria:

skriven

Korvsoppa måste jag prova :)

Kommentera här: