Smått dramatiskt...

I torsdags kom lite.. små rosa flytning, på fredag lite klumpar/strimmor.. :O) Äsch, jag är ärlig o icke äckelmagad så.. :O) Hursom, så orolig ringde jag till gyn o ville prompt har vul o fick komma in snabbt.. Ringde 13,15 och 14 fick jag tid, dock tar det längre tid att köra. 40 minuter körtid, sen skulle jag hinna äta, mådde illa. Duscha med.. Men, 14,15 var jag inne. Då hann jag snabbtanka och växla till småmynt. Tkr inte det ska parkeringen ska kosta på ett sjukhus...

Hursom, så undersökning, med instrument, magen, fingrar här o där.. så kändes allt bra och såg bra ut.. Sen vul.. puh, glömde andas på flera minuter kändes det som... Han titta o titta, blev oroligare.. så får jag se lilla "bebisen" vår.. Åh, o hjärtat fladdrade fint (hjärtaktivitet). 90% att det går vägen, 100% kan man aldrig vara först än man har bebisen i famnen.. så.. bra odds :O) Läkaren var osäker på om det var två, men en iaf :O) Och en är allt.. två är en bonus.. Blödningen var dock helt normal, små kärl som bara spruckit!!

Får se om jag måste till Sahlgrenska, Göteborg på vul på tisdag iaf.. Älsklingen vill ju se miraklet live med, vilket jag kan förstå, men två vul på fyra dagar, är det bra tro?

Beräknad födsel 11.11.13 - farsdag :O)

1 Anonym:

skriven

Skönt att det var ok ! Men månad 3 går du in i vecka 12, inte 8.

Kram

2 Tanna:

skriven

Skönt att det var ok ! Men månad 3 går du in i vecka 12, inte 8.

Kram

3 kaffehörnan:

skriven

De går fort de där,då kan du sola magen riktigt

Du kommer bli gullig

kram

4 Emma:

skriven

hihi ja :) Veckorna går så fort!



Underbart att hjärtat slog fint. Grattis <3



Hade med mkt blödningar i början denna graviditet.

5 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

bebis!! åh jag är så glad för din skull :D

6 Emma:

skriven

Tack så mkt. Han är vårt lilla charmtroll allt :)



Vi har 4 namn det står mellan som vi gillar och nåt av dom blir det som hon kommer få men vilket vet vi inte. Utan vill se henne först och känna efter vad som passar henne bäst kommer märkas fort vad som passar och vad det blir :)



Förstår dig. Alltid när jag fick blödning så åkte jag in och ringde så orolig. Men ska ni göra VUL på tisdag med också eller? Kram

7 kaffehörnan:

skriven

Annars får du sätta på plattan på sexan

Koka ägg typ ha ha

8 Carro:

skriven

Det ska inte vara någon fara,så låt "pappa Danne" följa med & se underverket =)

Så underbart skönt att du fick se lill hjärtat picka & slå,vem vet,i sommar så kanske det är en spark vi får ,i våra magar då vi kramas =)

Kramar Carro

9 Sari:

skriven

Tiden att va gravid går så fort.Njut o skriv dagbok el.blogga mkt.Kul att läsa sen.Önskar dig all lycka finaste du

10 Beatrice:

skriven

grattis :D

11 Tanna:

skriven

Jo det är klart man kan räkna så, isånnafall borde man vara gravid i 11 mån och det är man ju inte ;) ex som du räknar, v 25 går in i 7 månaden, 29 v 8 månader, v 33 9 månader, 37 v 10 månader, 40 10 ½ månad ?

Men det spelar ingen roll, ungen ska ju komma ut iaf sen, eller hur ?

Kram

12 Jonna:

skriven

Det är så härligt!

Håller med dig om att parkeringen inte borde kosta. De är tydligen snabba med att lappa bilar där också.

Parkeringen utanför förlossningen får man bara stå på i 30 min eller om det är en timme. Knäppt. Parkera om bilen direkt efter inskrivning är kanske inte det första man vill! Eller så parkerar man 'rätt' direkt, men det blir ju en bit att gå!



Nog med babbel,

så mysigt med bebis. Grattis igen!

13 Nadja:

skriven

blev nervös när jag började läsa men allt var bra, så skönt. =) Jo bara bra. =) vad händer ikväll? =) kram

14 ansepanse:

skriven

ja det var dramatiskt, vad härligt att allt bara var bra och att du kunde höra hjärtljudet, helt fantastiskt, jag är så glad för din skull

Sv: tack vännen, det är bra med mig, lite värk som alltid men det har jag ju lärt mig att leva med och tänker inte så mycket på

ha en jättefin fortsatt helg - bamsekramar

15 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

hihi maten var från Jensens Bofhus :D love it!

16 Nett:

skriven

Härligt att det var naturligt, förstår din oro du hade där.

17 Mikaela:

skriven

bättre bebisen kommer den 10 nov:) på min dag hehe

kramar <3

18 Martina:

skriven

Hej tjejen!

va härligt att allt såg bra ut med den lille:D kunde dem säga mer i vilken vecka du var i? Härligt att hjärtat slog bra och så sånt betyder verkligen mycket och spännade om de skulle vara 2 när kan man se om de kan vara de??



Hoppas allt är bra tjejen och att ni har en trevlig helg

kram

19 Jennifer:

skriven

Ja det var supergott verkligen =)!



Vilken tur att allt var bra med bebisen, grattis än en gång till den lilla!

20 Fnulan:

skriven

Vad skönt att allt var som det skulle!

21 Johanna:

skriven

Förstår du blev nervös... :)



ja jag får bara knarka 2 gånger om dagen :)

22 Sara:

skriven

Skönt att allt var bra, man blir ju sååå rädd! Tänk va häftigt det vore med födelsedatum 11.11.11! : )

23 Sara:

skriven

Sen går man ju in i 3 mån i v. 9, men man har gått 3 hela i v. 12... : )

24 Angelica:

skriven

sv:tack så jätte mycket!



åååh,vad kul att ni fortfarande är gravida.

Måste verkligen kännas underbart!



Jag blödde mycket under min graviditet också,det var samma för mig,en massa kärl som spruckigt,men jag blev livrädd.

25 kaffehörnan:

skriven

Hur mår du denna söndag

26 Caroline =):

skriven

Jisses vilken story. Tur att allting var så bra bara! :) Håller tummarna för er, tyckte det var bra när du skrev "Och en är allt.. två är en bonus.." Det är så sant! Jag älskar dig gumman <3

Kommentera här: