Tjoho... idag är det ny vecka..

Måndag och älsklingen ska jobba natt idag, första gången, sen kommer han jobba natt hela veckan och sen blir det helgnätter och vi får hoppas det fungerar.. Han är ju egentligen nattuggla så.. Hoppas hihi!!

Idag går jag in i vecka 8... vad mysigt.. :O) Och imorgon ska vi få se Pärlan i magen igen... sen är det väl rul runt vecka 18, så vecka 13 vill jag boka in ett vul/ul till :O) I halvtid kan det vara skönt att se "bebisen"...

Fredag-Lördag, så åkte vi (jag och älsklingen) till Petri med familj efter jobbet. Vi åt tacos, sen mumsade vi Loka och Vindruvor.. så såg vi "Trassel" och "Paranormal 2", ingen ville se klart den sistnämnda, tråkmånsar ;O) På morgonen blev det frulle och så åkte vi till ÖoB handlade litegrann.. sen skulle jag och Daniel möta upp Petri m.fam hos mormor o morfar, men dom var lite sega så dom kom inte.. ;O)

Btw, innan mormor fick jag akut hunger/illamående o behövde fyra nuggets o currysås hihi... sen åkte vi runt litegrann, förbi Axvall o tranor m.m. innan vi for hemåt och mot Falköping och handlade! :O)

Igår kom Linda och hennes fina barn och hälsade på, vi såg på "Draktämjaren" igen och fikade :O)

Ni får ha en toppenvecka, imorgon ska vi på (vaginalt) ultraljud :O)
1 Jonna:

skriven

Spännande! Tänk vad fort tiden går egentligen!

2 Carro:

skriven

Hihi.,..så spännande...är det lill tösen tro ?? Fniss...Låter som en bra helg =)

Kram

3 Nadja:

skriven

I veckan är det flytt dags sj? =) Kram

4 ansepanse:

skriven

jag är så glad för din skull :) det vet du va??

Sv: Mästarnas mästare är ingen film, det är tävling mellan forna idrottare, de får olika uppgifter och får poäng efter vad de klarar och så åker den sämsta ut varje veckan, det är J som tycker om det programmet

ha det jättegott vännen - bamsekramar <3 <3

5 Carro:

skriven

Yes,par hus blir d =) Ganska skönt =) I å för sej så bor vi ju "Nästan" så nu me som du vet=)

Där kommer allt finnas för mej på nedre plan & barnen kommer husera uppe & nepp,en liten tösa bit kommer ni få ....pözz

6 Mikaela - mamma till selma:

skriven

bilbingon är i axvalla då:) vi tror den startar då hehe:) kramar

7 Caroline =):

skriven

Nawe, tack hjärtat! =) Ja jag längtar också tills vi gör det :) Jag har inte sett paranormal activity ännu, borde det! Har dem på skiva, så de är bara för mig att se dem någon dag :) Många goa kramar, love <3

8 Nadja:

skriven

ja den var usel. =(



Ja redan flytt och det ska bli så spännande. =) Låter som en skön vecka. Hur känns det och vara gravid? =) kram

9 Tanna:

skriven

Ja fast det skiljer väl lite fler än 8 veckor iaf mellan oss ? Jag är i vecka 25 och du v 8 ?

Kram

10 Cajsa:

skriven

hejsan snygging! :D

11 ansepanse:

skriven

Sv: ta hand om dig också vännen och din lilla mage :)

ikväll ska jag till en privat ögonläkare och undersökas så får vi se vad de säger om min operation

bamsekramar

12 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

å den där Paranormal 2 vill jag se juuu :)

haha ja dalmål är snyggt, jag pratar så ibland jag med eftersom jag bor typ där ;) haha

kram

13 Jennifer:

skriven

tack så mycket =). Vad gör du idag då?

14 Nadja:

skriven

låter skönt. Men när är man säker så att säga?



Nja inte direkt. =( Jag har några ideer men det återstå att se. =) Hoppas vi får nycklen imorgon. =) kram

15 LENA ♥:

skriven

Allt bra med dig denna soliga dag? :) kram♥♥

16 Jennifer:

skriven

Ja visst längtar man!



Idag har jag jobbat, varit och handlat, tittat på tv, lagat lite mat och nu ska jag sätta mig och läsa en bok i väntan på att gå och träna =). Kram

17 Nett:

skriven

Härligt att graviditeten går som den skall och jag kan riktigt känna din lycka :)

18 Johanna:

skriven

haha varför blev du nervös över drinken?



rom är gott, iaf den romen som är i där, :)

19 Cajsa:

skriven

GRATTIS! :D

hehe jo det är jag..xD

20 Tanna:

skriven

Jag har fått gå var 14:e dag på mödravården, får jag bad om det och fått lyssna på det lilla hjärtat då. Just för att vi gått på hormonbehandlingar innan. Fråga du med om du känner att du behöver det !

21 ansepanse:

skriven

Sv: nej inte laser, de gör ett litet snitt i ögat och slurpar ut den gamla linsen och sedan sätter de in en konstgjord lins, fast jag säger som du, om du betalar operationen själv så får du säkert :)

ha en fin kväll - kramar

22 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

nej de var inte skönt att träna utan byxor, låren slår ju ihop :P haha!

ja men se klart den :) är den läskig?

kram

23 Martina:

skriven

Hej tjejen!

Va spännade med nytt ultraljud igen:D hihi man kan aldrig få nog av att se de små liven i magen man blir ju varm i hjärtat. Hoppas du kan få ett ul till sen:D



LÅter som ni haft en bra helg annars:) Hoppas de kommer gå bra för din gubbe att jobba:)



kram

24 Fnulan:

skriven

Smaka det bra?

25 linda - en vimsig mamma:

skriven

vad mysigt att veckorna tickar på! och lycka till på vul imorgon! kram

26 Angelica:

skriven

STORT GRATTIS!!!!!! Nu jäklar ska det väl gå hela vägen mer er graviditet.

Tänk att det äntligen gick bra <3

Är så himla glad för er skull.



sv:Hehehe..ta det lungt med intimiteten härdan efter,iallafall tills dess att ni passerat de 12 veckorna.

27 Caroline =):

skriven

Åh lovely! Många goa kramar till dig med söta vännen <3 <3

28 Emma:

skriven

Hoppaa det gick bra idag gumman!!!

29 Emma:

skriven

Ja visst vart det snyggt :) Nej en tjej som heter Anna super bra är hon hör med henne.

Spännande och se om det blir en kille då. Fint namn.Ska ni kolla upp kön?

Kram

30 ella:

skriven

hoppas d gick bra idag=)kram

31 Evelina:

skriven

sv: jorå den var kanon:D. Jorå ska in i maj/juni och operera mig:D

32 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

ja men exakt, när vet man?

fast jag tror jag vet nu :) du ska ju ha barn så du hinner tänka på det länge ^^

kram

33 Caroline =):

skriven

Åååh, jaa den var hemsk :( Ja, tacka gud för att det bara var en mardröm! :) För man mår så sjukt illa efter att ha vaknat upp, för man tror att det var sant, speciellt när älsklingen inte är där, då funderar man en stund och sedan kommer man på att han är på jobbet :) Åh, vännen, hoppas verkligen det går hela vägen! :D När får du veta om det är två små liv där inne? Love <3

34 Fnulan:

skriven

Detta är en solskenshistoria!!!

35 Vicki:

skriven

Hur gick det på ultraljudet? Kan det vara tvillingar du väntar? Kan de vara så att man få mer än ett barn när man blir gravid så som du har gjort?



ha det bra,kram Vicki

36 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

jadå vännen, jag ska äta <3

självklart ska du det, och sen när bebisen blivit lite större ska du ut och ta världen också :D hihi

kram

37 Caroline =):

skriven

Jag läste ditt inlägg gumman, så jag vet. Men jag håller tummar och tår för att allt ska gå bra! Love <3

38 Linda - En vimsig Mamma:

skriven

jag är så glad för eran skull att jag gråter glädje tprar här hemma =) hah kram

Kommentera här: