Toppenfint väder...

Ute är det jättefint väder och otaliga plusgrader... Jag vaknade strax efter åtta, ätit frukost och nu sköljer tröttheten över mig.. Tänkte vila en stund, sen gå ut och gå i fina vädret, passa på då det är så underbar. När dom varma solstrålarna kastar sig mot min vinterbleka hy... :O)

Vad har er söndag att bjuda på?


Jag har inga planer, är trött o planerar inte så himla mycket... Längtar litegrann till sommaren si så där ;O)

Sommar, sola, bada, dragracing/strippen... lääängtar....

Längtar du?







1 Nadja:

skriven

Det lilla jag smaka var den god. =)



Det blir färsk pasta med en het korvgryta. =)



Hur går det med bebben? =)



Kram

2 Johanna:

skriven

ja vem längtar inte till sommaren :)

3 Nadja:

skriven

Ja för p tyckte inte om entrecout och då blev det helgrillad spädgris istället. Nu ändrar jag inte mer.



Ja dem var i ungern på en weekend. =)



Sen ja ni får se en hel del bilder men inte alla. Vissa bilder är privata. =) kram

4 Nadja:

skriven

det är en liten gris på 30kg som man helgrillar. =) Jo det får ni se och kanske lite mat och tårta. =)

Vad skoj. Hur många veckor har du gått då? =) kram

5 Johanna:

skriven

Sitter sällan på mitt kontor är ofta ute på förskolor är kanske på mitt kontor en timme om dagen :)

6 Lisa - stolt nybliven mamma <3:

skriven

Jag har inga planer för idag... Jag lär bara sitta vid datorn, se på tv, ta hand om lillskiten, o.s.v. =0)



Nej, jag längtar inte till sommaren!

7 ansepanse:

skriven

visst :) men först den riktiga våren eller hur :) vi har ingen sol ännu i vilket fall, hoppas att den kommer till eftermiddagen

Sv: tack det är ganska bra, ska till mamma i eftermiddag och hjälpa henne att röja lite

ha en fin söndag vännen - kramar

8 Sari:

skriven

Hej fina och tack för både besök och kommentar

Fint namn du har;o)Det heter min syster oxå.Är du från Finland?

Ja Sommaren ja....Längtar jättemycket



Idag ska jag träna och bara umgås med sonen och våra kisar;o)

9 JD | 65 kg ska bort!:

skriven

åh vilka härliga bilder! ge mig sommar nu :D

10 jennifer:

skriven

Ja den var på rean så det kanske inte finns så många, men skyndar du dig så kan du säkert hitta en, den är så jäkla skön =)!

11 ella:

skriven

ja jag vill då ej ha kärnkraft.

härliga bilder nu längtar man=)ha en bra kväll

12 Nett:

skriven

Vilka underbara bilder, förstår att du längtar efter värmen och solen. det gör även jag :)

13 Evelina:

skriven

Åh vill med ha sommar:D

14 Vicki:

skriven

Har du kunnat sitta ute i bikinin idag?



Denna söndag har blivit blandad. Var först och tränade ett pass efter frukosten. Sedan hem och började på tvätten. Efter det åkte vi i väg och fixade Hampus födelsedagspresent. Sedan efter middagen tog jag mig en kvällspromenad. Snart blir det sängen och tv.



Ha det bra,vicki

15 kaffehörnan:

skriven

Härliga bilder du

Jag längtar me till värme

16 Martina:

skriven

Hej vännen!

Härliga sommar bilder du bjuder på, verkligen så man längtar nu vill ha vår:D



Vi hade även toppen väder vi med igår:) men idag är de mullet och dant men får se om de blir nån sol även idag.



Emilia har sovit i våran säng för i början var de bekvämare när man ammar henne men sen så är hon väldigt mammig och har velat ha min närhet, har försökt tidigare att lägga henne där men hon skriker och ja mitt hjärta börjar gråta de med. Men nu verkar de gå någorlunda i alla fall:) Sen har de varit mysigt att ha henne bredvid sig men hon är så rörlig nu så känns bättre att få henne sova i egen säng!



Hoppas du får en riktigt härlig start på denna veckan

kram

17 Tanna:

skriven

Oh vad jag längtar till sommaren ! Speciellt till juli då lillen ska komma :))

Kommer bli den bästa sommaren nånsin !

18 Caroline =):

skriven

Så mysiga bilder, man längtar bara mera =) Hur mås det annars gummsan?! <3 Många goa kramar till dig <3

19 Mystjejen:

skriven

Vilken fin bild på dig, man ser att du livsnjuter riktigt där kram fina

Kommentera här: