Ibland tryter energin.. men så är det ju ;O)

Eller vad säger ni?

I helgen som var så var vi och kikade på radhus... men vi avvaktar, det är bra att titta runt och känna efter litegrann.. så får vi vart vi hamnar. Bara det blir innan vintern hoppas jag.. Även om jag inte finner orken att stressa nu..

Måndag till torsdag sov jag hos bror med familj och i tisdags och onsdags tittade jag till Selma, då båda jobbade och de har inte fått dagisplats ännu. Det gick jättebra tycker jag och hon, lilla Prinsessan är sååå snäll. Hon är sötaste flickan i hela världen. Charmtrollet, Solstrålen..

Några bilder på henne...



Hon är då bedårande..

Imorgon ska vi iväg, jag och älsklingen på äventyr... ♥ Skriver mer när jag kommer hem och när jag orkar.. :O) Men vi blir borta över natten och kommer förmodligen hem sent på lördagen...

Massor med kramar till er..
1 Jonna:

skriven

Hon är ljuvlig!

Hoppas att ni får ett trevligt äventyr!



Trevlig helg min fina vän!

Kramar om

2 Julia <3:

skriven

hejsan ! :) sry för sent svar, har bytt blogg och så, så har inte kommit ihåg att svara på kommentarerna på gammla bloggen, om du förstår.... ;)

hur mår du?

3 Sarah:

skriven

Hejsqan tjejen- Hoppas allt är bra med dig o bebisen. Ska ni flytta? Köpte ni inte hus förra året? Hoppas att ni har en toppenhelg.Kram

4 Caroline =):

skriven

Hon är så otroligt söter, finner inga ord <3

5 Jennifer:

skriven

Vilken liten sötnos!

6 Vicki:

skriven

Ska ni flytta? Det var väl inte så länge sedan ni flyttade till huset??



Går det bra med magen?



Ha det bra,Vicki

7 Maj - en bra träningsblogg:

skriven

inte bra att stressa överhuvudtaget, iaf inte så det blir påfrestande. Hoppas veckan blir bra!

8 Fnulan:

skriven

Så söt som socker!!!!

9 Martina:

skriven

va mysigt:)



ska ni titta på radhus hihi:)



Hoppas allt är bra med dig och magen?!

kram

Kommentera här: