Inhandlade en klänning från Garderob 20...

när jag "praktiserade" där.. Garderob 20 finns mitt på torget i Falköping, med kläder som passar kvinnor i väldigt bred ålder och yngre flickor till och med.. Kläderna ägarinnan har i butiken är faktiskt min stil, tja år 2011's vårmode i alla fall. Jag köpte en klänning från Garderob 20, märker Serious Sally by Rut m.fl till fyndpriset 199:-...

Denna klänning fanns med rosa blommor och blå blommor, jag vågade mig på den rosa..







Finns i alla fall ett plagg till jag vill ha därifrån, får hoppas den blir aktuell...

Har ni vägarna förbi torget i Falköping så besök Garderob 20 och den glada, positiva och sprudlande ägarinnan Sofie Wilhelmsson...
1 Anonym:

skriven

svar- hehe tack :) Skönt att någon förstår vad man menar med de i alla fall <3

2 Liza:

skriven

Åhh, den var jättefin. Vill också ha! :D

3 madde:

skriven

den va fin kommer bli sååå fin i babymage kram

4 Martina:

skriven

söt klänning:)



hoppas allt är bra

kram

5 Tanna:

skriven

Söt klänning ! Mår du bra ?

Kram

6 Jonna:

skriven

Den är såå fin och den kommer passa dig perfekt!

Finfina du!



Krama!

7 Johanna:

skriven

mycket snygg klänning! :)

8 Simone:

skriven

Men fy, skönt att de försvann iaf!

Nej, går ut andra året nu.. Hur jag nu ska stå ut 1 år till i den här skolan och jag har bara gått 1 år här :P

9 Evelina:

skriven

Riktigt somrig:)

10 Evelina:

skriven

sv: jao försöker hålla mig! Hur kommer det sig att du slapp den då'?

11 Nadja:

skriven

vilken fin klänning. =)



Jag har lite bröllopsnerver och snart är det dags. ca 2 veckor kvar. =) Så allt bra med dig och bebben? =) Krma

12 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Söt klänning.



Jag har sett att klänningsmodet har kommit tillbaka som var populärt i början av 90-talet som även jag hade. Provade en lång blommig klänning i tisdags på Lindex. Är väl inte jätteförtjust i just rosmönster men den var helt okej. =0P



Nu har jag uppdaterat bloggen. ;0)



Hoppas du mår bra, kram!

13 Denise:

skriven

Vilken fin, verklig kättefin, ser hur skön ut som helst oxå!

14 Jennifer:

skriven

Så söt klänning =)!

15 Fnulan:

skriven

HÄRLIGT att se dig med mage, jag blir glad i hela kroppen!!

Kommentera här: