1 Lina:

skriven

Visst syns det! :-)

2 Johanna:

skriven

klart det syns lite... :)



ja han är verkligen en liten fighter vår tim :) jag skönt för dem och vara hemma alla 4.

3 Fredrika:

skriven

SV: hahah det är inget vidare!

nu ska jag snart ut och se på när min lillebror spelar fotboll, dudå? :)

4 Nett:

skriven

Klart att det syns :) Härligt att höra att det går så bra :) Hurtig ja... då jag är ledg, när jag har mina nätter då är jag allt seg som din Daniel ;) En natt kvar nu, sedan kan jag vara hurtig igen ;) Kram

5 madde:

skriven

klart de syns lite en liten kula roligt kram

6 ansepanse:

skriven

jodå :) det gör det

Sv: nog tror jag att det stavas så :) det låter gott

här håller J på att slutföra renoveringen, det är en liten grej kvar som han just håller på med sedan är det städning och iordningplockande som gäller

pappa blev riktigt gammal - 91 år, det skillde nästan 10 år mellan pappa och mamma

ha det bäst vännen - kramar

7 Cajsa:

skriven

hehe ja...xD men det gör vi. någon gång förr eller senare! ^^

8 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Ååh, jag är så glad för er skull... =0)



Det ska bli superskoj att följa din resa och se magbilder efter vart om du kommer lägga ut flera sen. ;0P



Kramkram!

9 Linn:

skriven

ååå vilken mysig mage!!! :)

hittade din blogg via familjeliv, det är jag som är griffonmatte, vi har ju bf datum samtidigt! :D

10 Evelina:

skriven

Åhh va mysigt med en bebis mage:)

11 Kristina:

skriven

Åh, lille magen :D

12 Simone:

skriven

Börjar ju synas nu, hihi gulli :D

13 Angelica:

skriven

Ååååh,en magbild <3

Vad mysigt..



Klart det syns en liten kula där ;) såååå undrerbart!



sv:Casper tackar så mycket för gratulationen han fick.

14 Caroline =):

skriven

ÅH så mysigt!! <3

15 Anonym:

skriven

Hej!

Jag gör ett skolarbete om ofrivillig barnlöshet och kom in på din blogg. Har du lust att besvara några frågor så får du gärna återkomma till min mail så skickar jag ut dom till dig.

Grattis till plusset förresten, vilken lycka :)

Kommentera här: