Seg med bloggandet :O)

Imorgon går jag in i vecka 15, hoppas bebisen mår bra fortfarande. Bebisen som är ett foster dock.. :O) Har gått mer än 35% imorgon.. kära hjärtanes så tiden går fort.. Tyckte jag kände pickande låååångt ner i magen i går, väldigt långt ner.. :O) Hoppas lilla bebisen.. men i sommar får jag känna riktiga sparkar... ♥

Om någon timme ska jag åka till Grevagården, där Mikkan bjuder på mat, namnam.. hihi, så kanske dom orkar med en liten film ikväll? Hoppas det.. Jag ska umgås med Selma (titta till, vara barnvakt) tisdag och onsdag då båda jobbar och inte har fått dagisplats ännu. Men jag är glad att få umgås lite med henne.. Får se vad vi hittar på.. hoppas på uppehåll så vi kan gå ut lite i alla fall :O)

Så på torsdag ska jag till sjukhuset på ultraljud på benen, för åderbråck...

Skriver väl mer när jag kommer hem eller när jag orkar :O)

Klicka på bilden nedanför för att se på videon...

1 ella:

skriven

skoj vara lite barnvakt=)

hoppas din tisdag e bra

2 Caroline =):

skriven

Ha trevliga dagar hjärtat <3 Åh du kommer få känna den lille i sommar <3 :) Många goa kramar hjärtat <3

3 Brim Brian:

skriven

Heej Katja!



Lycka till kära vän!



Jag har börjat blogga igen med nytt utseende, vad tycks?



Kramar

4 Martina:

skriven

Va mysigt hoppas de är lilla bebisen som du känner man kan ju börja känna den redn nu beroende på hur livmodern ligger:)



hoppas de gick bra att göra ltraljud på benen idag.



Hoppas allt är bra annars vännen

kram och ta hand om er

5 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Nu har du en mysig tid framför dig när bebisen börjar kännas av mer och mer. =0)



Kram!

6 Smsa Låna:

skriven

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Kommentera här: