Smärtkliniken, Falköping...

Förutom som tidigare diskutbutkningar, diskbråck, förslitningsskada så fick jag reda på nya saker..

Myalgi (muskelvärk, står i länken på sidan 5) är något jag lider av, kan man bli helt smärtfri från det? För när jag använder musklerna får jag ont, blir det bättre med tiden? Hursom så måste jag börja träna mer, simma tre gånger i veckan är ett måste för att röra på kroppen..

Så blev jag godkänd för EDS (Ehlers-Danlos syndrom), men har inte fått någon diagnos. För det behöver jag göra en utredning. Om det blir aktuellt får min läkare på vårdcentralen tillsammans med mig bestämma. Kanske jag kan ringa tillbaks till "Smärtkliniken" också och säga att jag vill ha en utredning/diagnos. Det kan vara bra för framtiden?



Fick göra detta test ovanför..

Ja, så känner jag att jag vill slänga upp en magbild till, lilla magen i vecka 14 blev så fin i tröjan hihi...


1 Sandra:

skriven

Vilken fin mage. Hoppas träningen gör gott :)



Svar: Nej är man gravid är den nog rätt känslig, JAG lipade faktiskt nästan ihjäl mig själv. Den är himla sorglig men väldigt bra.

2 Anonym:

skriven

Svar- Känns jätte konstigt i kroppen nu efter att jag skrivit de inläggen. Jag har ju inte varit öppen med detta, jag har kanske fortfarande inbillat mig att om jag glömmer så förvinner de. Jag har öndp bitt i skövde ´20 månader efter och de flesta av mina kompisar har ingen aning.. Men på något sätt känns de också skönt. Kramar till dig <3

3 Nett:

skriven

Vad jobbigt med värken, tror tat träning är bra med och det en regelbunden för att slippa den värsta värken. Lightprodukter har de aldrig sagt något om. Förutom att man kan få mer dumping av det än de icke-light produkterna.

4 Tanna:

skriven

Gossemage ! Vad fint !

5 Mikaela - mamma till selma:

skriven

hej! de är drop in heladagen så de går bra.. får lika mycket i timmen på båda jobben.. ska prata med arbetsförmedlingen om att studera för de är dom som fixar in en där:) kram

6 Johanna:

skriven

kommer nog lägga ut lite info om lägenheten imorgon, visning idag med, sen är budgivningen i gång, så då kan jag lägga ut bilder å så :)



7 Martina:

skriven

Hej vännen!

hoppas allt är bra med dig och magen den växer va spännade:)



sv: med kettbellen kan man göra nått liknade men man kan stå de är nästan bättre med den vikten elelr sitta på golvet ochträna bakåt:)

angående ma " mission abortsion" så kan magen växa ändå, för kroppen tror fortförande att den är gravid eller hur jag ska förklara på mig växte den det var när jag började få som värkar som jag fatta att de var nått. me du har varit på ul och allt har sett bra ut så du ska inte oroa dig tycker jag inte:) allt har ju sett bra ut då.



kram och ha en bra dag!

8 Anonym:

skriven

sv -de du skriver värmer på alla sätt...<3

9 Anonym:

skriven

hej.

vilken fin liten mage du har! hoppas verkligen lyckan är med dig denna gång.

massa lycka till dig!

10 Nadja:

skriven

Tack så mycket. =) Men vad skoj det går framåt. =) Allt bra med er? =) kram

11 Nadja:

skriven

Tack så mycket gumman. =) Blev glad över svaret. =) kram

12 Angelica:

skriven

Hoppas att de du fått reda på hos läkaren inte orsakar er graviditet.



sv:Ja,betessläppet var ritkgit kul. Ska gå nästa år också.



Hra ni gått?

13 Em:

skriven

Fina Katja med fina magen :)

Hoppas allt är bra med dig och Daniel!

Kramar

14 IVF-karusell:

skriven

Godkväll! Vad roligt att du lämnade en kommentar hos mig! Tack snälla! Är helt otroligt hur många som faktiskt befinner sig i denna värld, poppar upp bloggar man inte läst varje dag känns det som!



vad härligt att ni äntligen blev gravida! november är en bra månad att föda barn i! :) När är ni beräknade till? Sköt om er!

15 Fnulan:

skriven

Fin.....

Kommentera här: