♥ Vecka 16 ♥ Du är på dag 107 av 280 (38,2%).

Så snabbt tiden har gått, snart 40% och strax efter rul så har jag gått halva tiden, då säger jag stopp, inte så bråttom hehe...

Vi ska ju hinna med massa saker, vi ska ju flytta nu i juni också, fixa lite smått på nya stället, städning och röjning.. kära hjärtanes, sen inreda. Köpa bebisprylarna, spjälsäng och barnmatsstol har jag redan på gång, bara allt ser bra ut på rul :O)

Ingen idé att stressa, det kommer hinnas..

Ingen som vill köpa eller byta till sig en dator?

Blocket-annonsen hittar du HÄR...

Intel Core 2duo e6300 1,86 ghz
Geforce 8800GTS (Nvidia)
Ocz minneskort 2 gb gold xtc
Fläktkontroll (Zalman)
Hårddisk: 500 gb

Samsung Syncmaster 2232 BW, tangentbord, mus och 2,1 ljud (Trust)..

Säljes för 4000:- eller bytes eventuellt mot en fungerande bärbar dator (laptop) eller moped.

1 Johanna:

skriven

vart skall ni flytta?



blev inget med lägenheten, man jag håller utkik efter andra :)

2 Sandra:

skriven

Åh så¨mysigt!! :)

3 Nett:

skriven

Nämen, skall ni flytta ? Bor ni inte i hus nu ? Vad blir det sedan då.. ? haha.. känns som ett förhör, men jag vill ju veta ;)

4 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

vad kul, snart är du mamma :D hihi

5 Caroline =):

skriven

Det måste vi verkligen gumman! =) <3 Kramar <3

6 carola:

skriven

åh vilken härlig tapet du har..

Den gillar jag skarpt.



Ska fixa lite fondväggar här hemma, få in lite färg.

Älskar rött:)

Sussa sött

7 Martina:

skriven

Hej vännen!

åhh vad spännande nu är de ju verkligen närra, håller alla tummar för att de kommer se kanon bra ut på rul men de tror jag allt de kommer göra. När ska du göra det?

förstår att du vill köpa en massa saker nu nu, men förstår även att du vill vänta. Men du är på riktigt god väg nu och att få se liten på ul:)



hoppas de kommer bli bra för er nu med hus och flytt och allt:) vi ska också till Öland i sommar ska ditt vecka 28 och stanna en hel vecka ska bli jätte härligt inte varit där på 2 år nu!



Hoppas du får en riktigt härlig dag

kram

8 ansepanse:

skriven

mm, det går verkligen fort :) vart hän blir det att ni flyttar, verkar kul

bamsekramar till dig

9 Sofia:

skriven

Tiden går fort, snart har du bebis :)

Vart ska ni flytta?

10 Fnulan:

skriven

Jisses vad fort det gått!!!! Tänk ni vi hoppades så!!

11 carola:

skriven

kikar in och önskar trevlig helg

12 Jennifer:

skriven

det är okej med mig =). Hur är det själv?

13 Em:

skriven

Jaa, det blir så!

Åååh, tiden går fort tycker jag! Är så glad för din skull !

14 Anna:

skriven

Här kikar jag in en stund! Fin blogg du har. När ja läser din blogg så inser jag att det finns hopp även för mig, det känns inte så ibland.. Vi ska oxå genomgå IVf, trolig start i okt nov 2011. Måste läsa alla såna här bloggar o plöja igenom allt ja ser om detta för att känna en gnutta hopp, o att det kanske kanske kommer lyckas för oss oxå. Det är så jobbigt, men jag blev glad av att läsa lite på din blogg o kommer troligtvis kika in fler gånger, GRATTIS till dig iallafall från mig, inte långtifrån Fkp.:)

15 Julia <3:

skriven

sv. tacktack :)

yess det är det absolut ! :D <3



hur mår du då?

16 Viktkamp:

skriven

Vinnaren är dragen, gå in och titta om du vann =) Kram

Kommentera här: