Veckans fototriss...

Så här ser det ut där jag är… Ja det är veckans tema i fototriss..

Jag har idag varit ute i den kalla blåsten där dessa vackra blommor står i min trädgård...







1 Nett:

skriven

Jamen se där ja :) Jättefint ju!

Kul att du hoppade på fototriss :)

Nja.. jag sover inte innan jobbet, endast den dagen som jag går på första nattpasset!

2 Cajsa:

skriven

hehehe jadå..xD

3 Cajsa:

skriven

hehe tror tyvärr inte det..^^

4 ansepanse:

skriven

väldigt vackert :) men den sista bilden, vad är det för en blomma, inte en riktig påsklilja och inte en riktig pingstlilja, kanske något mittemellan

Sv: jo, det var ett långt liv men det är ju inte mindre sorgligt att mista dem ändå

du behöver inte vara rädd för att du är tjatig :) jag glädjer mig tillsammans med dig ska du veta

ha det gott vännen - kramar

5 Yvonne:

skriven

Tjusiga vårblomster. Den sista var verkligen speciell!

6 Nett:

skriven

Då är det perfekt att vara med i fototriss, finns ju fler fotoutmaningar som man kan hoppa på :) Det är riktigt kul att fota när man har kommit igång med det. :)

7 Cajsa:

skriven

men kanske någon annan gång! :D

8 Maria G:

skriven

Härlig och fin vårtriss med vackra blommor!

Ha en fortsatt bra dag!

9 Nett:

skriven

Tack :) Har ju inte varit med så länge.. men kul har det varit och kul kommer det att fortsätta vara, det ger ju en lite pepp att fota lite extra. Fast nu har jag något annat vackert upp i bloggen :)

10 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

fina bilder :)



okej, ja överraskning är ju det roligaste!

oj jag orkar inte skriva allt jag ska göra i sommar, haha ;D

11 Lena Rollmar:

skriven

Härliga bilder på vårblommor.

12 Eva:

skriven

Härliga foton på fina vårblommor

13 Simone:

skriven

Fina bilder!

Valborg vart rätt bra ändå, slutade med att en del av oss drog ner på krogen ändå. Träffade massa folk så vart lyckat ändå! :D



Gjorde du nå speciellt?

14 ansepanse:

skriven

Sv: okey men fin är den i vilket fall :)

nu sitter vi och tittar på Mästarnas mästare

en fin kväll finaste

15 ansepanse:

skriven

Sv: det värsta som finns, jag ska till tandläkaren i morgon, jag har otrolig tandläkarskräck, sedan vet jag ingenting särskilt, inte just nu, du själv då?

kramar

16 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

hehe nej :) hade du? kram

17 Martina:

skriven

Hej tjejen!

Vackra bilder och vist har du fått en liten mage allt:)

En tid som jag själv gillar med barnens utveckling, ålder är när de händer så mycket som nu när Emilia är 6 månader man ser hur hon förösker göra en massa saker men de går inte riktigt:) men ja där från 3 månader och framåt för då händer de så mycket spännade i ett barns liv coh även för den vuxna:)



Tänk på att bvc kankse inte vill att du lyssnar på hjärtljud vid inskrivning för de kan vara att man inte hör dem för normalt får man inte lyssna förren i vecka 25..men kolla kan man alltid göra tänkte bara förbereda dig på de:) för även om man inte hör dem så kan hjärtat ticka på men de kan vara svårt att höra dem tidigt!



Hoppas allt är bra gumman

kram

18 Barbro S:

skriven

Ja, vackra blommor har du och så fint du har fotograferat dem. Bild ett är helt fantastiskt vacker.

19 Caroline =):

skriven

Heej godingen <3 Jag förstår det hjärtat, kramar om <3 Jätte fina bilder! :) Ja, jag vill jätte gärna ses snart och jaa gärna, jag längtar så in i hevlete tills en egen, men jag får gosa med eran :) Klappa mage och =D Åh, det finns inget bättre! :D Ha det bra hjärtat, kramar om <3

20 jennifer:

skriven

Nej usch idag är det inte bra, har åkt på en förkylning igen =/! Hur är det med dig då?

21 Johanna:

skriven

Ja tim har en syster på snart 3år :)



Igår blev det fotboll och sedan soffan för resten av kvällen :)

22 Nett:

skriven

Riktigt duktig är hon, hon har gjort det lite som en hobby ;)

23 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Jättefina bilder... =0)

24 Jah Hollis:

skriven

Färgstarkt och fint.

25 Kristina:

skriven

Men, vilken vacker påsklilja! Eller, är det en påsk/pingstlilja den sista bilden?? Vacker är den iaf ;)

26 Vicki:

skriven

Har påsken och valborg varit bra hos dig??



Är det länge sedan din pappa gick bort?



Så bra att du och bebisen mår bra!! Ska bli roligt att följa bloggen och få se bilder så småningom på bebisen!!



Ha det bra,Vicki

27 Denise:

skriven

Vackra bilder & blommor, verkligen fina vårvilder!

Kram

Kommentera här: