Att amma...

...min underbart vackra dotter Jasmine är en självklarhet och jag kämpar med det och hoppas det ska fungera bra och länge... Amning är inte bara bra för mitt barns hälsa, utan också tröst, närhet, kärlek och mamma- & bebismys...

Nöjd flicka ♥

1 Jonna:

skriven

Det här med amning är så laddat, alldeles för laddat o du frågar mig. De som inte har ammat har synpunkter när det pratas om hur bra amning är och de som ammar vågar knappt yttra sig för att man inte vill trampa någon på tårna.



Hoppas också att amningen funkar bra för er, det verkar den ju göra!



Kram!

2 jessical:

skriven

Mysigt att amma... ni har verkligen en fin prinsessa kram

3 ansepanse:

skriven

mm, det är bra i alla bemärkelser

kramar

4 Ellen- Mamma till Holly & Havanna <3:

skriven

Här kämpar vi också på med ammningen, ammade inte min första men nu fick jag oerhört bra hjälp med tekniker på bb som jag inte fick med första så den här gången ska det nog gå vägen:)



vad fin hon är eran lilla tös!!:)

Kommentera här: