Snart är det nog dags...

tja, fast än det kanske inte känns så..

Återbesök hos antenatal idag, var ju där i onsdags och då fick läkaren knappt in ett finger, men försökte töja, nådde inte tappen för hinnsvepning.. Men idag knappt 36 timmar senare var jag öppen 3 cm och så töjde han mer o lossade hinnorna (hinnsvepning) så det borde inte ta länge till..

Läkaren sa att han jobbar på förlossningen i helgen så vi ses då hehe.. HOPPAS det är så.. men det känns inte så.. Iofs trodde jag inte att jag hade öppnat mig öht.. Stålkvinnan! LOL!! Men läkaren var väldigt lugn och det skulle kännas tryggt att veta att han finns där då förmodligen..

Så nästa gång jag skriver lär vara när ni får veta vad det blev för liten knodd och en liten förlossningsberättelse..

Håll tummarna om det är någon som fortfarande läser!!

Masssa kramar!!!
1 Mia (aurora79):

skriven

Jag läser så klart! Kan inte annat än göra det när man har samma BF-datum och allt! ;)

Lycka till med bebben!! Önskar jag märkte att min var på G med!

2 jessical:

skriven

jag läser gumman

3 ansepanse:

skriven

självklart håller jag tummarna för dig vännen ♥ det vet du, jag har tänkt mycket på dig ska du veta

nu väntar jag med spänning

bamse och styrkekramar till dig

4 Sanne - Mamma till Lykke:

skriven

Oh! Spännande! Jag läser fortfarande! :)

5 Karolina:

skriven

Va spännade. Lycka till nu!

6 Lina:

skriven

Jag har hört att det är väldigt obehagligt med hinnsvepning? Hoppas liten kikar ut snart :-)

7 Sanne - Mamma till Lykke:

skriven

Hur känns det med magen? Kram

8 Smilla:

skriven

Hoppas att eran lilla knodd har kommit nu! Väntar spänt på att få se vad det blev för någon och hur det gick för dig på förlossningen.



Kram från en som följde Sahlgrenskatråden på FL och tittat in då och då på bloggen.

9 Åsa Linné:

skriven

Håller tummarna!!!

10 ansepanse:

skriven

hur går det för dig vännen

hör av dig så att jag får veta

bamsekramarna till dig ♥

11 Sanne - mamma till lykke:

skriven

Grattis till flickan! :-) läste på Facebook. Kram

Kommentera här: