♥ Vecka 38 ♥

Tiden går verkligen fort och jag hoppas att 2 veckor och 5 dagar till bf går lika fort som innan, men bebis kan få komma redan om en vecka om bebis vill hihi :O)

Hur jag mår?
Jag mår faktiskt heeelt okej, jag känner att magen är stor, men ändå känner jag mig inte så klumpig. På dagarna mår jag bra o har inte särskilt ont, mindre än innan graviditeten. Men på nätterna så sover jag inget vidare, värker ÖVERALLT :O/

Senaste tiden...
Har det inte hänt så mkt, kursen "Biologdesign" är slut, jag har börjat gå på föräldrarpeng, väntar på bebis. Igår var jag och bror på ishockey till Jönköping, han håller ju på HV71 och jag SAIK, SAIK spelade bra tkr jag ändå trots att de förlorade i förläning med 1-2.

Beräknad födsel är... 14 november..

Vad tror ni?
Blir det en flicka eller pojke, när kommer bebis? Hur stor, längd o vikt?



Lilla bebis, barnvagnen...





Bebisens säng...




Babyskydden, två Acta Graco med bas...




Lite flaskor...



Det mesta är färdigt och väskan till BB/förlossningen är också packad, väntar bara på bebis i princip o lite småsaker :O
)
1 ansepanse:

skriven

åh där har du ju fått tag i mumintäcket :) vad glad jag blev och så mycket fint ordnat för bebis :)

du ser superfin ut med din bebismage synd bara att du har så ont på nätterna

jag tror att det är en flicka och att hon är 51 lång och väger 3.875 g

vad tycker du om det??

sköt om dig också vännen och snälla, hör av dig så fort bebisen kommit

Sv: jodå ny kamera har jag, så det såg du, det har tagit ett tag för mig att lära mig om och hur, men det går bättre och bättre

bamsigaste kramarna till dig vännen ♥

2 ansepanse:

skriven

förresten :D jag glömde, är det alltså Skellefteå du håller på, var tvungen att googla och se vilka lag som spelar i elitserien och Skellefteå är ju enda laget med S i så då tänkte jag att det är väl så

mitt lag är egentligen Leksand men det var längesedan de var med i elitserien, så nu håller jag på Färjestad

bamsigaste kramarna igen och sköt om dig vännen

3 Nett:

skriven

Åhh, snart är det ju dags :)

Jag tror på en pojk!

Vilken fin vagn ni har skaffat.

Kram

4 jessica lundell:

skriven

Ja nu är det bara att vänta på bebis hihi... Jag tror flicka 3.5 kg 50 cm kram

5 Nadja:

skriven

Tack. =) Nä inte blivit att jag har lagat så mycket mat. Har jue varit inlagd på sjukhus men snart kommer jag igång igen. =)Jo det går åt rätt håll sj? =) Vad gör du annars? Födslen börjar närma sig med storm steg. =) Jag tror på flicka. =) kram

6 Johanna:

skriven

Det är inte jag som gjort kortet, det är donken :)

7 Angelica:

skriven

Ååååh,vilken mysig mage..Kul att se att ni mår bra.

8 Lina:

skriven

Jättefin vagn ni köpt :-)

Jag gissar på att det är en flicka som kommer väga runt 3,5 kg och vara runt 49 cm :-)

9 Lindsay:

skriven

Hi Katja, I wish I could understand Swedish then I could read your blog! I can only speak English and German. I found your blog via your youtube video on the Synarela spray. I also have to take it... terrible stuff. I am happy to see your IVF worked. We are trying IFV No. 3!

10 Vicki:

skriven

Allt verkar vara klart till det efter längatde barnet ska komma som kan komma när som helst. Det kanske redan har kommit???



Nä, jag ska inte ha fler barn. Hade jag varit lite yngre så hade jag kanske skaffat mig ett fjärde men inte nu.



Så du spelar wordfreud. Då ska jag lägga till dig.



Ha det gott,Vicki

11 Maria:

skriven

Åh vad underbart med en liten bebis vill också ha =) GRATTIS! Hoppas den tittar ut snart =)

/Maria

12 Tanna:

skriven

Jag gissar på en liten gosse, som väger 3,5 kg och är 50 lång ! Nu är det inte lång tid kvar ! Härligt och spännande. Kram

Kommentera här: