Hur vet man vad som är bäst?

Allt väger för och emot.. Mår bebis om mamma är trött, har ingen energi, kan inte äta.. Kämpar.. Har kramper o ont.. Mår bebis dåligt m mamma tar medicin? Ytterst sällan.. Nu har jag ångest o är ledsen för att jag tog medicin..

Jag vet inte vad jag ska göra som är bäst.. Hade innerligt hoppats Magnesium skulle vara miraklet, tre veckor har jag testat dem.. Kanske jag behöver bygga upp en depå.. Magnesiumet tar jag för benkramperna.. Hursom, försöka sova.. Tänker för mkt..

Men jag vill bara göra allt som är bäst för bebis.. Jag är inte egoistiskt, jag står ut med smärtor, dagliga smärtor och har gjort det i några år nu, dom tar jag. Kramperna tar mer kål på mig. Bebisen är såååå mkt mer värd än allt annat. Och min älskade make, min underbara man.. Ni är livet för mig.. Ni är min familj, min lilla famillj..
1 Martina:

skriven

Förstår att du tänker så vännen, dessa kramper du har är jobbiga för dig men bebis tar inte skada. Bebis känner va hur du mår om du är stressad och så men du är inte egoistiks som tar tabletter bebis mår bra och mamma måste också må bra. Förstår hur du känner när man måste ta tabletter med mer men om du också ska föröska må bra så måste man ibland göra sånt. du har en fin make som stöttar dig sånt är guld värt och ni har äntligen fått eran lille.



ta hand om dig vännen

kram

2 Angelica:

skriven

Jobbigt att läsa ditt inlääg,men jag hoppas det känns bättre idag och att ni kan komma på ett sätt att få vardagen att fungera utan ångest och jobbiga känslor.



sv:Jepp,bilderna kommer ikväll..det första lagret torkar nu,sen ska det målas på ett lager till:)

3 Angelica:

skriven

Jobbigt att läsa ditt inlääg,men jag hoppas det känns bättre idag och att ni kan komma på ett sätt att få vardagen att fungera utan ångest och jobbiga känslor.



sv:Jepp,bilderna kommer ikväll..det första lagret torkar nu,sen ska det målas på ett lager till:)

4 Caroline =):

skriven

Hjärtat <3 Jag önska jag kunde hjälpa dig, men jag vet inte vad jag ska göra :( Eller säga. Det är svårt när man själv inte har varit i den sitsen, varit gravid. Men jag finns här för dig hjärtat. Har de sagt att det inte är farligt att ta tabletter så är det nog inte det :) Men jag hade nog varit lite som dig hjärtat. Rädd, såklart! Bara så du vet så finns du med i min blogg, under inlägget: "Längtan efter en bebis är så stor!" Kramar hjärtat, goa gumman<3

5 ansepanse:

skriven

du för höra med MVC vännen, gör det, du ska inte ha ångest för att du tar medicin och därför ska du fråga på MVC

hoppas att de återstående veckorna ska gå bra för dig

tänker på dig vännen ♥

bamsekramar

6 carola:

skriven

bebis mår bra om mamma mår bra:)



Har inga bullisar nu, min somnade in för 1 år sen drygt.

Nu måste jag få iordning på livet innan jag orkar med hund.



Ha en trevlig helg nu

7 byrianne [foto & mode]:

skriven

Allt bra med dig ? :)

8 Fnulan:

skriven

Jag är övertygad om att du gör det som är bäst!

9 Lina:

skriven

jag förstår hur du tänker och känner, men om du har ont, ta en Alvedon. Det är ingen fara för bebisen. Kram!

Kommentera här: