Igår så bröt jag ihop..

Jag gråter varje dag på grund av smärtorna och på sistone har det varit så mkt värre, ett skov kanske det heter? Jag ler och skrattar också varje dag, jag har ju familjen ♥ Men det är så jobbigt.. en som inte har ont varje dag kan nog inte förstå, det tar på krafterna något så enormt!

Många gånger har jag sagt det, hade jag inte fått bli familj, så hade jag inte orkat leva mer, varför hymla om det för? Att få bli familj är det som var min högsta önskan och nu är vi familj ♥

Nu är inbjudningskorten färdiga...
Till min älskade dotters namngivning och älsklingens 30-årsfirande. Min make skickar iväg dem idag, så ni har dem i veckan. Hoppas nu många kommer, för jag behöver er. Alla som jag har skickat till betyder så mycket. Har skickat till alla kusiner. Vi kusiner var så tighta förr. Jag och min kusin Jane, vi sov över hos varann & lekte i massor. Syskonparet, Jessika och Markus. Barnvaktade och lekte frisör med Sofia, Annelie och David.. mina kusiner ♥ Visst begriper jag att alla inte kan komma. Men skickat till vänner och släktingar med..

Planering nu utav mat, tårtor och lekar...
Det blir buffé och flertalet tårtor med ollika smaker (älskar att exprimentera, det är jättejobbigt med en kass kropp, rygg, händer/armar, ben, fötter, värk överallt att baka, men ibland så)... Sen ska det fixas vanilj & kanelbullar, olika muffins/kakor. Och några lekar, förstås. För oss handlar inte denna dag om presenter, vi (Daniel och Jasmine) förväntar sig inga presenter. Vi vill UMGÅS. Leka, prata och tjöta!

Om någon vill köpa något - Önskelista:
(Vi har så trångt, 42 kvm, skåpen är trånga och fulla av porslin, kläder m.m. så saker behövs inte, hellre inget isf ;O))

* Kläder till Jasmine storlek 74, body:sar främst.
* Pengar till Jasmine, så vi kan gå på babysim (Arenan, Skövde), då hon älskar att bada.
* Pengar eller presentkort på ex komplett, då han önskar sig någon datorpryl.
* Andra presentkort, upplevelser..

Men som sagt i går brast jag ihop i Daniels famn och grät i massor, det är så jobbigt... men jag har mkt att se fram emot..

Bjuder på några bilder...



Fina "Love mum"-tröjan har jag fått av familjen Svensk (eds-familjen), visst är jag söt? Jag och Jasmine vi gillar att pussas i massor och gosa, mysa, gosa, mysa o kela hihi..



Skoj att ligga på mage och snurra runt till rygg, här är jag jätteglad när jag får prata med pappa, den fina tröjan har jag fått av Melvin (Pettson på tröjan) och byxorna har mamma köpt på Tradera! Jag älskar att bada, denna rosa fina badbalja har jag fått av Linda - trasdockan!



Jasmine har börjat tugga massor på händerna nu.. Och några av hennes mjukisdjur, på den vita hundens (längst till vänster) öra står det Jasmine med rosa text. Den har Jasmine fått från finaste Janet ♥



Jasmine har en nybäddad säng, med sängkläder jag hittade på Gengåvan med katter och möss, som mormor köpte till Jasmine hihi.. Sen Alfons som är Jasmines "snutte" som moster Karin köpt.. Moster Karin är Daniels moster.. men hon får heta moster Karin iaf hihi...
1 Linda:

skriven

Hej hjärtat mitt, jag läser och lider med dig, jag vet hur det är med daglig smärta och man får bryta ihop man får gråta man behöver det, du är stark och du är bra och så småningom ska du se att livet vänder och du får bra hjälp med värken.

Jag kollar din blogg varje dag en gång på morgonen och en på kvällen, förlåt jag är dålig på att kommentera, men jag finns här alltid vad det än är, jag vill hjälpa jag vill finnas, då slipper jag min egen skit ett tag. Vill ni ha ngn hjälp inför firandet? Även fast jag inte kan komma då det är för mkt folk =( kan jag ju hjälpa, jag baka eller laga smörgåstårtor bara att säga till så kan jag göra och bara för er att komma och hämta =) Tycker det är skoj att göra sånt och att få hjälpa dig/er med det skulle kännas så bra då ni gjort så mkt för mig/oss.. älskar dig gumman min <3 tvivla aldrig på mig som din vän nu och för evigt <3

2 Mia (aurora79):

skriven

Skickar ett gäng kramar och hoppas åter igen på bättring för dig med smärtan!

Kommentera här: