Vad händer?

Idag ringde jag vårdcentralen och skulle kika i fall remissen till röntgen gått vidare, ja det hade den. Och på hela ryggraden, känns skönt. Men inte på knäna nu, men å andra det hinns. Ska ringa tillbaks i slutet av veckan. Samt att det inte är så långa väntetider/köer till röntgen längre som förr, känns också skönt.

Sen ringde smärtkliniken idag, förvånad när det stod "Smärtkliniken" på displayen, jippie. De hade fått ett återbud på onsdag och jag ska få komma dit då i stället för 11/4 som jag hade tid. Känns också jätteskönt.. nu händer grejer.. Bra också då det kommer ställas mer krav på mig som mamma ju äldre Jasmine blir, mitt lilla älsklingshjärta..

Imorgon är det Alla ♥ Dag...
Då ska jag och älsklingen laga gott käk, helstekt fläskfile, kroketter och rödvinssås, ta ett glas rödvin och någon god efterätt och mysa... Mmmmyyyys... detta är en dag man  kan göra till något speciellt, men inte köpa massa prylar, tkr jag iaf..

Ska ni göra något speciellt på Alla ♥ Dag?

Kram på Er Allihop!!!



Söt klänning som Jasmine fick av en väninna Sara :O) Klär henne fint tycker jag hihi..



En overall som Jasmine fick av en väninna till mig, Linda, den passar jättebra och är mycket varm och gosig, i storlek 68 förstås hihi..



Jasmine blir tre månader på torsdag och nu greppar hon riktigt hårt och bra och har mer kontroll på händerna som greppar och ska in i munnen hihi...



Tittut!!!



Supersöta kläder från kusinen Selma med familj, byxorna har hon ärvt av Selma, men bodyn fick hon av henne i julklapp :O) Den är från Cubus.



Såhär ser det ut när pappa dammsuger och mamma ligger på soffan och spelar Wordfeud (Mamma Katja, heter jag där om någon vill spela). Vår duktiga flicka. Vi bor på 42 kvadrat just nu och då är det ju bara ett rum och vår dotter anpassar sig riktigt bra och det är också bra för framtiden. Jag gillar INTE när folk ska viska i närheten av henne, utan vi pratar i normal ton :O)



Ont i handlederna så förbaskat igen och jag är så dålig på att använda handledsskenorna då jag tkr de är bara i vägen hela tiden när man går på toaletten, ska tvätta händer m.m. Men är huvudet dumt får kroppen lida, så på med dem egentligen bara.. kanske det blir bättre om jag använder dem under en period!!!

Kommentera här: