Besökt Karlsborg..

Är helt slut, ont o ledsen.. bra början på inlägget? Nja, nä... men iaf, så satt jag och grät i soffan för det gjorde så ont i varenda kroppsdel. Känns som om det brinner i lederna. Men vi skulle iaf till Skövde först och handla lite och sen vidare till Karlsborg och hälsa på Jasmines farmor och farfar, på vägen dit somnade jag och hem, där kunde jag knappt hålla ögonen öppen i konversationerna.. Nu är vi hemma och jag tar en kopp the, sen ska jag ha Jasmine på mitt bröst och sova!! Ett par timmar i alla fall..

Såhär mysigt har vi det på kvällarna..



Hon är min vackraste Jasmine, det jag och min make skapat, det vackraste vi gjort och vi är såååå enormt stolta och lyckliga..



Glad Jasmine :O)



Jätteglad liten flicka och "Dagens Outfit"...



Sitter stabilt med nacken :O)



Min lilla älskade familj...

1 Nadja tävling i bloggen*:

skriven

Vilka underbara bilder. =)



Hoppas du blir friskare snart. kram

2 Mammatilltre:

skriven

Hej!



Vill jättegärna komma i kontakt med dig ang värk, eds och magknas..



Maila mig jättegärna!

3 ansepanse:

skriven

stackars dig vännen som har så ont ♥

det är inte rättvist alls, nu när du ska njuta av din lilla dotter och bara ha det bra så har du sådan värk och blir trött och ledsen :(

styrkekramar vännen

4 Lovisa:

skriven

Meen vilka härliga bilder !! Kram på dig

5 linda - en vimsig mamma:

skriven

det där han ni gjort bra!! kram

Kommentera här: