Dagarna o dess händelser..

Ja, vad har hänt, inte så mkt.. fick starkare medicin utskrivet, plåtsrets starkaste dos och Oxynorm vid behov.. Nu har jag behövt ta några, men det hjälper ju inte och läkaren kunde inte skriva ut starkare medicin innan jag varit på smärtkliniken i Falköping.. Suck!! Jag sa han får skriva att det är "bråttom".. så får vi se! Sen skulle jag få en tid till ortopeden..

Har inte kunnat köra bil pga medicineringen och att jag har mer ont i ben, knän, händer/handleder o ryggen.. MEN jag tänker ändå inte på detta hela dagarna.. När jag ser på Jasmine, när vi myser och gosar, pratar, när hon ler så försvinner som all smärta för stunden och det är underbart!

Har möblerat om lite hemma på vår trånga yta, längtar efter att få bygga ut.. eftersom jag mår dåligt psykiskt så mår jag nu sämre av att det är trångt också, suck. Det blir som en ond cirkel.. Folk som inte mått fysiskt eller psykiskt dåligt, samt haft social fobi har svårt att förstå. Jag begär inte folk ska förstå, men döm då heller inte. Försök förstå, vänner hoppas man försöker iaf..

Igår så åt vi som vanligt tortillas, såg på Smurfarna och myste :O) Idag har vi varit på kalas, min kusin fyllde 30 år igår, grattis Marcus på födelsedagen :O)

1 Tanna:

skriven

En sån där brio leksak fick Jax i julklapp !

Kommentera här: