Graviditetskilon..

Jag gick i slutändan upp cirka 20 kilo och har cirka 12 kilo kvar att gå ner.. Det var läääängesen jag vägde så här mycket, men jag mår inte dåligt psykiskt, men att ha extrakilon känns ju i kroppen! Jag tänker absolut inte banta eller gå någon speciell kur.. Jag äter mer hälsosamt bara och skippar "det goda", men unnar mig på fredagen eller lördagen!

Eftersom jag inte orkar träna mycket just nu på värken så är det ju svårare att gå ner i vikt, men jag promenerar med Jasmine i barnvagnen och det är meningen att jag ska göra det i alla fall en gång om dagen!

Nu är det också iofs bara knappt 8 veckor sedan Jasmine föddes.. men iaf :O)

Ha en mysig söndag allihop, nu ska jag fixa middag!!

Att ha fått det jag längtat så länge efter gör att jag tycker dessa extrakilon känns mindre (över)viktiga...

1 Mikaela - mamma till Selma:

skriven

njutt o var lycklig<3

2 ansepanse:

skriven

och du kommer säkert att gå ner dem sakta men säkert, med att äta rätt och gå på promenader med Jasmine :)

Sv: nej, sådär JÄTTElångt är det inte till Hornborgasjön :)

bamsekramar vännen

3 Nett:

skriven

Så söt hon är :)

4 Angelica:

skriven

Sötnosen <3

5 Mia (aurora79):

skriven

Så söt så jag tror jag dumpar lite! ;)

6 Mia (aurora79):

skriven

Glömde skriva resten, blev ju så till mig av hur söt hon är! ;)



Skönt att du inte känner dig stressad över att gå ner i vikt, det försvinner nog så småningom speciellt med lite barnvagnsproenader. Själv hade jag ju turen att bara gå upp ca 12-13 kilo trots att jag gick över 2 veckor. Och på något underligt sätt är alla kilon från graviditeten borta plus några till?! Och jag har verkligen inte gjort annat än suttit i soffan och ammat känns det som. Kanske beror det på amningen som jag hört/läst ska hjälpa till med viktnedgången? Men magen är sladdrigare och degigare än någonsin ;) Men vem bryr sig om den degmagen när man har sin lilla guldklimp att titta på!? kramkram

7 Tanna:

skriven

Vi har ett likadant babygym ! Hur lång är tösen nu ? Tyckte hon såg lång ut, Jax försvann helt i gymet första ggn vi la honom där...

Glad att ni fick eran underbara dotter tillslut :) Kram

Kommentera här: