Helgen..

... är återigen slut för denna gången.. i fredags så åt vi tortillas och tog det allmänt lugnt.. :O) Såg lite film och chillade.. I lördags (igår) åt vi hemmagjord pizza, det där med mat är alltså lite lyx.. I fredags fick jag unna mig Marabou, schweizernöt och ett glas Coca-cola, vi såg film och myste då med..

Har varit rätt trött i och med nya medicinbehandlingen men känns bättre i kroppen, men hjärnan är helt slut!

I natt så tog jag Jasmine när hon skulle äta, eller tja i morse ;O) Vid fem-tiden, somnade om snabbt gjorde hon och så vaknade jag halv åtta, suck!! Men sen har vi sett "Falling Skies" och myst. Senare överraskades jag med besök i från mamma, lillebror och hans familj, mysigt!! Och sen fick vi besök i från Linda med hennes vackra döttrar och hennes karl och hans dotter! Fullspäckad dag och jag har mått knas, men vilat mycket! Och daaaansa lilla Nallebjörn med Selma hihi!!

Pst, Selma är bara såååååååå himla sööööööööt när hon ska ge nappen till Jasmine och när hon ska pussa hej då till kusinen Jasmine på munnen, det är kusinkärlek!!!

1 mikaela- mamma till selma:

skriven

så söta våra barn är! dom vackraste i värden<3

Kommentera här: