1 Angelica:

skriven

Yes! 'Vi är redan gifta, men borgligt och nu vill vi göra det mer "riktigt" med familj, vänner och en fest eftteråt :d



Taaaaaack.



Er tjej är så lång och smal :D Tror hon kommer bli lång :)

2 Nett:

skriven

Jättesöt är hon :)



Jodå, jag mår toppen!

3 ansepanse:

skriven

åh SÅ söt är hon din lilla ♥

vad mycket du har hunnit skriva men nu har jag läst ikapp :)

vad tråkigt att du ska ha så ont, hoppas nu att du får rätsida med medicinen så att du får lite lindring

Sv: har varit på en väldigt blåsig eftermiddagspromenad med vovvarna och nu ikväll badade jag bastu

bamsekramar vännen

4 Therese:

skriven

Hejsan!

Vilken sötnos. Hoppas att hon mår bra och att din läkare har ringt idag!

Trevlig helg!

5 Johanna:

skriven

Tror inte på fredagen den 13:e.

6 Nadja:

skriven

hejje jag åt bara 1 och det gick bra. =)



Jo jag mår bara bra sj? =)



Låter underbart. =) Kram

7 Mia (aurora79):

skriven

Sicken liten sötnos! =)

Kommentera här: