Onsdagen den 18e...

Först vill jag gratta Melvin på sin 1-årsdag, tänk att ett år gått så fort..

*** ♥ GRATTIS MELVIN 1 - ÅR ♥ ***



Sen vill jag gratta Daniels systerdotter Hilda på hennes namnsdag ♥

Hänt idag...

Jag vaknade vid åtta-tiden och hoppade lika gärna in i duschen då Jasmine gnydde lite tänkte jag att jag hinner ha det gjort tlils hon vaknar. Så matade jag henne och tog frukost. Sen åkte älsklingen in till Manpower, då stannade jag och Jasmine hemma och hon pratade i massor, läääänge.. Så la jag henne i vagnen när hon somnade. Skulle sy, men hann inte. Hann med massa annat i stället, marinera och linda in kycklingfiléer i bacon, skala potatis, för ugnspotatisen. Diska, plocka i ordning m.m. Sen tog jag upp nuttan och la mig för att vila en stund..
Hann inte vila länge tills älsklingen ringer o säger hans bil strula, men det löste sig iaf.. han fick skjuts hem av mor och Matti som åt middagen här som blev superdupergod.. naminamnam.. medan jag lagade maten så såg det ut såhär:





Jasmines Dagens Outfit, hon hade andra kläder på sig efter frukosten, men skulle överraska pappa med dessa kläder på dotra, när han kom hem. Så han skulle bli glad o lycklig hihi..

1 Melvins mamma<3:

skriven

Melvin tackar och bockar... :0) Vad gullig du är! Kram!!!! <3

Kommentera här: