Ganska så full upp..

Jag har funnit min fina väninna igen, vilket betyder massor <3 Min fina Linda, så glad jag är att det är vi igen!! Du anar inte.. Du är så go, söt, snäll, snygg, mjuk, sammetslen, vacker, lyhörd, bäst.. <3 Jasmine har också fått en ny vän, My! <3
 
 
Det händer och sker ganska så mycket här, har varit i Tibro typ hela veckan, sen försökt hjälpa Linda till sjukhuset, på lördagen "tvingade" jag henne till akuten, varför kan ni läsa i hennes blogg! Länken finner ni ovanför!! Kan säga att hon har det riktigt tufft och lever med dagliga smärtor pga en misslyckad gastric bypass.
 
Idag var jag och Linda och köpte en begagnad barnvagn till dem, bra inköp! :) Sen ville hon gå på stan, så släppte av henne där och åkte hem till min make och vi åt lunch innan han for till jobbet. Sen så gick jag till mamma med Jasmine förstås, stackars mamma min med jätteont :( Och sängliggandes.. hualigen, fick hon äta mat i sängen! :( Mamma min <3 Jag och Hatti ;) Gjorde maten! Mums! Kycklinggryta och ris! Sen skulle jag fara och hämta ut ett recept till mamma på smärtstillande. Då passade jag på att fråga om Linda ville hem med bilen, så körde hem henne, sen hem till mamma <3 Vi kvällsfikade lite och myste.. Så vid 20-tiden gick jag och Jasmine hem, bytte rent i sängarna. Sen bidde det välling till Jasmine och tv-mys innan hon skulle sova..
 
 
Vi har också köpt en ny vagn, bilden nedanför! :)
 
Fick denna fina överraskning av finaste Linda!! <3
 
 
Imorgon ska jag och Jasmine till stan, med Linda och hennes dotter My! :) Mysigt! Jag gillar att mysa i massor.. Wie, sen på kvällen ska jag till min bror med familj och hans fina dotter Selma och hans höggravida fästmö Mikaela :)
 
Snart en månad sedan vad jag och min bror på kryssning med mamma, hon bjöd med oss :) Till Kiel, det var trevligt!!! <3
 
 
Vi flyttade också till lägenhet från stugan 1/8, här kommer lite halvkassa mobilbilder... ;)
 
 
Här nedanför kommer en bild på en riktigt glad Jasmine, hos mormor och morfar! :)
 
 
På lördag ska vi på klädbytardag, i Falköping och Bondens marknad i Karlsborg, så blir det besök till svärföräldrarna också! :)
 
 
Dom bjuder på hund och katt på Bondens marknad, någon smakat på dessa djur? ;)

Kommentera här: