Sy...

Ni som känner mig vet ju att jag älskar att sy, även om jag tycker det är väldigt pinigt att sitta länge för att jag får så ont i hela kroppen, främst rygg, nacke och benen. Men det får jag ta ibland. För jag älskar det!!! Jag är inte så duktig, men "I'm still learnig"! Här kommer några av mina alster jag gjort! ;)
 
Först ut är en klänning, som inte är riktigt färdig, ska på lite strass också och korrigeras lite! :)
 
 
Gardiner, två längder och en hissgardin. Blev väldigt björnigt dock! ;)
 
 
Så blev det en ny lampskärm! :)
 
 
Det var det! :)

Ha det så bra, ni som fortfarande läser.. ett par kanske, några få hihi...
 
Puss & Kram!
1 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Jättefina saker du sytt... =0)

Svar: Tack! :D
SmultronDuvan

2 Hanna:

skriven

Älskar lampskärmen!!

Svar: Tack :D
SmultronDuvan

3 MrsK - Karolina:

skriven

Lampskärmen var riktigt snygg. Vart har du fått tag på det tyget?

Svar: Det är ett gammalt örngott, från Gekås :)
SmultronDuvan

4 Therese:

skriven

Hej!

Vad glad jag blev när jag upptäckte att det dykt upp ett par inlägg. Tycker det ser ut som att du är duktig på att sy och som du säger man blir bara bättre med tiden förutsatt att man fortsätter.

Vad tösen har vuxit:-) Hoppas att ni har det bra och att du hinner med att njuta av tiden med henne!

Kramar

Kommentera här: