Tycker att det börjar bli...

... lite trångbott här, men om jag jämför detta med vår stuga i Binneberg så är det ju möe större. Men saknar utrymmet och vill ha ett datorrum, för att ha en stationär dator i vardagsrummet tycker jag är fult och avskyr kablar. Så vi har den i sovrummet, Daniel brukar ju spela en del datorspel på kvällarna/nätterna, dock stör det ju inte mig. Men ändå hans bord tar en del plats. Men det är väl bara att söka större! ;)
 
Idag är jag arbetssökande, på torsdag så ska jag till Humanus och se över mitt arbetsutbud, heltid/deltid, börjar på 50%. I augusti är det dags för Jasmine att börja i förskolan, det kommer säkert gå bra! Hon gillar nya människor och är inte särskilt blyg. Men pga vissa incidenter, upprepat puttande och slag så har hon blivit reserverad mot andra barn. Det brukar gå över ganska fort! Men det känns verkligen jobbigt att behöva lämna henne borta en halv dag. Kommer längta ihjäl mig efter henne! Mammas älskade nutta! ♥
 
Idag var vi och hälsade på hos Jasmine's fjärde kusin Rut, det var mycket trevligt! :) ♥ Jasmine har två äldre och två yngre kusiner! ♥ Min brors barn Selma (3 år i maj) och hennes lillebror Lukas (född oktober 2012) och Daniels systers barn Hilda (2 år i maj) och Rut (född januari 2013).
 
Nu har vi också anmält oss till sista babysimmet, steg 3/4, det ska bli skoj.
 
Nu är det dags att krama kudden.

Sov så gott kära vänner.
 
Puss & Kram! ♥
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: