Väldigt längesen jag bloggade...

Varför har jag inte bloggat? För att orken inte funnits och inte finns den nu heller. Är helt utmattad, slutkörd, stressad. Så inga förändringar här inte, förutom att jag är arbetssökande nu i stället för mammaledig. Den fysiska och psykiska biten är fortfarande tuff och varje dag är en kamp. Men Jasmine mår bra och växer och frodas, min finaste dotter! Helt underbart vacker är min prinsessa! Åh så jag älskar henne, så mycket! <3
 
 
1 MrsK - Karolina:

skriven

Åh vad stor hon blivit.

2 MrsK - Karolina:

skriven

Åh vad stor hon blivit.

Svar: Ja, hon har blivit stor, mammas lilla bebis! ;)
SmultronDuvan

3 evelina:

skriven

Kul att du börjat blogga igen:)
Söt hon är och växer så de knackar:)

Svar: Tack :) Jag hoppas att orka/hinna blogga ibland iaf! Hur mår du? :)
SmultronDuvan

Kommentera här: