Chill och middag...

Medans hjärtat grillade i veckan så passade jag på att njuta av en "Gin and Tonic"... väldigt gott, maten han grillade/lagade var underbart god! Jätteduktigt är du på att laga mat! <3 :) Namnam...
 
 
Chillar på den sköna divansoffan, mjukt och gott! :)
 
 
Grillad kycklingben, ris och currysås. Åh så gott! Bra lagat, hjärtat!! <3
 
 
Grillade lax i foliepapper med purjolök och tomater, till det pressad potatis och smögensås. Det var riktigt delikat tycker jag! Tack för maten hjärtat! <3
 
 
Testade lite kvinnliga skor en dag! :)
 
 
Kommer hon att bli mammas nästa dragracing-prinsessa? Tja hon gillar ju hästar och "hästar"... Mamma är sååååå stolt över dig du fina sessansessan! <3
 
 
Och en liten egobild där jag säger att jag bloggat endel inlägg nu och ska ta och lägga mig!! :)
 
 
Puss & Kram!
 

Kommentera här: