Idag är det fredag...

... men vi hann inte med fredagsmyset idag, Jasmine somnade väldigt fort, det blev ganska mycket idag för oss båda. Men imorgon kommer Selma och ska sova över hos Jasmine, hos oss då. Då jäklar ska vi ha fest, tjejkväll, äta gott, mysa, se film och kramas.. Längtar som en tok efter Selma-godingen... så blir det massa utebus och lek imorgon på fm.
 
Idag sköljde nog negativiteten eller självförsvarsmekanismen över mig totalt, jag brast i gråt, flera gånger om och om igen. Jag är livrädd, är så rädd för att förlora honom. Vi har ju det fantastiskt bra. Vi gör allt ett "par" gör, handlar, ser på film, ser på serier, myser, sover med varandra, håller om varandra mycket och om nätterna, vi pussas, kramas, busar, leker och jävlas med varandra! Vi lagar mat, pratar och planerar. Jag är så livrädd att förlora honom och det vi har, jag vill ju så mycket mer. Jag tänkte släppa taget om allt idag, om honom, för att inte såra mig mer, men jag kan inte bli mer livrädd än vad jag är nu. Så vi fortsätter att dejta! ♥
 
Men jag är livrädd för att förlora något så fantastiskt!!!
 
Nu är jag svintrött, så tänker stänga av datorn i alla fall...
 
Puss & Kram! ♥

Kommentera här: