Nu är det dags...

... ja att blogga igen.. Det har gått vääääldigt länge sedan jag bloggade sist och det har hänt väldigt mycket. Jasmine är om tre dagar ett år och åtta månader! REDAN! Hon är ju inte min bebis längre... Men ändå..  Oj så det händer mycket i hennes utveckling. Hon pratar ännu inte, men hon förstår allt, är väldigt smart tjej, intelligent och hennes motorik- och finmotorik är exemplarisk. Hon vet i princip vad allt runt omkring oss är. Så man kan inte hyssja om saker längre! ;) Isf så till exempel om vi sitter och äter middag och då har jag EN gång sagt att om du äter upp maten så får du glass sen, då slutade hon äta maten och gick till frysen.. haha.. så det heter "icecream" eller jäätelö"!! Hihi... Här nedanför är det bilder på premiärbadet i Karstorp. Jag och Jasmine skulle gå ner förra veckan för att bada fötterna... men lilla damen ville i!!! Hihi, TUR att jag hade kvar baddräkten i skötväskan som hon fått i från sin kusin Selma (Selmas mamma Mikaela Wattman's blogg). Hon tyckte det var görsköj att plaska hihi...
 
 
På bilden nedanför så klappar hon sin mormor och morfars katt Nilsson/Nisse, hon hämtade alla hans leksaker vid klösträdet och tyckte att han skulle ha dem där han låg hihi... så pussade hon på honom med.. När han sedan gick in, så gick hon inte med hans leksaker också! :)
 
 
Tänkte väl försöka blogga dagligen eller i alla fall en gång i veckan... har läst många bloggar från mobilen när jag varit inaktiv. Hoppas det finns några trogna läsare kvar där ute! :)
 
Puss och Kram på er!! <3
 
1 Carro:

skriven

Oj vad stor gumsan blivit,ge Jasmine en stor kram från mej också, glömde ju det.Kram igen

Kommentera här: