Skar mig ganska rejält...

... när jag skulle diska hos älsklingen häromdagen.. Jag skulle diska ett Coca-Cola-glas som man får med i plusmenyn på McDonalds, jag diskar med svamp och då sprack glaset! Skar mig som sagt rejält och det blödde som tusan! Usch så snurrig och kallsvettig jag blev. David var snabb fram med en stol och hans "first-aid-låda", han blev nog dock mer stressad än jag! ;) I alla fall så när jag satt mådde jag fortfarande piss (stanken av järn/blod) så fick lägga mig i soffan, där han plåstrade om mig... Han plåstrade om jättebra och fint, men när jag skulle duscha (vilket jag inte borde gjort) så sprack det och började störtblöda, så for till akuten och fick det sytt, med fem stygn. Men under dessa dagar efter stygnen har älsklingen varit alldeles underbar och hjälpsam, som vanligt! <3 TACK! <3
 
 
 
Fem stygn blev det!!
 
 
Omplåstrandet av David var ju tusen gånger snyggare än dessa stygn! Blä!! ;)
 
Puss & Kram!!
 

Kommentera här: