Mkt snö - lite ork..

Morgondagens planer..

Middag: Marinerad/Inbakad kycklingfilé och potatisgratäng med tillbehör..
Efterätt: Budapestbakelse..

Nattamat: Ostbricka, korvar, kex och vin, fira in det nya året..

Bilder från idag 091230



Ja, där bor vi.. längst ner, vi har fått lite insynsskydd såhär på vintern.. undra om snöhögen kan vara kvar där över sommaren med.. hihi... Duvan i fönstret, där är mitt datorrum, sen fönstret bredvid till höger är vårt sovrum...

1 Sarah:

skriven

Hej gumman. Ja det är varmrökt lax :) Ja det e tur att han mammas sambo gillar att fiska :) Jag gillar heller inte gravad o kallrökt blää. Jag vill också ha snö..Vi hade jätte mycket snö en vecka sedan regnade de bort :(. Om vi inte hörs innan så önskar jag ett gott slut och ett gott nytt år :) Kramar i massor

2 Nadja:

skriven

Nä min svägerska ska göra toblerone fondue. =) Allt bra? =)

3 Nadja:

skriven

nä det skulle vara banan, ananas mm. =) Jo det e oki men mitt finger spökar. Så det är nog dags för kortison.

4 Johanna:

skriven

Har inte hunnit testa den så mycket ännu, men än så länge r jag nöjd med den :)



jo de spelar sin match på nyårsafton :)

5 MUFFINSMARTIN:

skriven

Okej! så du bor med i skövde? ;)

6 sandra:

skriven

haha gott nytt åt :)

7 JENNY:

skriven

Gott nytt år på dig! :D

8 Emma:

skriven

Jaså ? Bakpotatis vet jag inte om de är ^^ haha menmen (:

JAså den kisen, nej de är Moa, min väninnas kise (:

Jodå, mår bra, men har massa att göra när gubben går upp :P hahaha. Själv då ? (:

Vi ksa städa & en massa, vi får hit ca 11 pers idag (:

Hoppas du får en fantasikt kväll , med lite smärta, önskar jag kunde sno lite av den för dig idag !

Kramar!

9 Pia:

skriven

Låter smarrigt det ni skall äta!



Fina bilder!

10 Martina:

skriven

Hejsan!

Låter som bra mat ni ska äta idag:D



SV; igår blev de rester till middag haha:)

jo brandsläkare är ju bra att ha:) tycker nog de är bra att införskaffa en! En bra säkerhet om inte annat!



GOtt nytt år på er



kram

11 Therese:

skriven

Hej hej! Ja det måste vara ett bra tag sedan sist, nej då inte ska du ha dé. Sådär har haft en rätt tuff period, natten var riktigt besvärlig så det känns inte direkt lockande med nyårsfirande ikväll. Vi ska träffa ett annat par & åka upp till solberg där vi ska äta 3-rätters. Vad hittar ni på då, firar ni själva eller med några goa vänner?



Får passa på att önska dig ett gott slut på 2009 och ett gott nytt år!

KRAM

12 Åsa (asali65):

skriven

Fint! Gott nytt år!!! KRAM!!

13 Ness:

skriven

haha nämen tack så mkt :D jo självklart jag har det ska jag lägga ut en bild när jag har min naturliga hårfärg :)?

14 Daniel:

skriven

Så vackert så vackert!!!



Götteli år!

15 Sarah:

skriven

Hejsan. Nja det blir några cider men annars bara läsk :) Ja vi har väl rätt bra fiskevatten här :) Menyn för ikväll består av förrätt: Toast med laxröra som jag gjort själv. Varmrätten blir orientalisk fläskfile med ris. Och efterätten blir pannacotta :) Om vi inte hörs innan. Önslkar jag dig ett gott nytt år. Varma kramar.

16 Lowa:

skriven

Gott nytt år och god fortsättning!

17 kittymon:

skriven

GOTT NYTT ÅR ! Hoppas du får en trevlig kväll!

Kram

18 Erica:

skriven

Gott nytt år!

19 Cajsa:

skriven

God fortsättning, sötaste! :D

20 Simone:

skriven

Vackra foton :)

21 Anonym:

skriven

Hejsan gumman. Hoppas allt e bra med dig idag och god fortsättning. Hade ni trevligt igår? Det hade jag blev dock mest alkoholfritt förutom två cider. Behövs inte sprit för att ha roligt :) Hittar du på idag? KRam

22 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. Hoppas allt e bra med dig idag och god fortsättning. Hade ni trevligt igår? Det hade jag blev dock mest alkoholfritt förutom två cider. Behövs inte sprit för att ha roligt :) Hittar du på idag? KRam

23 Jessica:

skriven

Hoppas du hade en riktigt bra nyårsaftonskväll och att 2010 ska bli ett bra år för er på bebisfronten =).

24 Malin:

skriven

Gott nytt år hörredu!! :)

blev det finfin middag och ett glas skumpa tu man hand igår (som du hade planerat det)



svar; jo, visst är cheesecake gott, riktigt gott. så jag ångrar inte mitt hastiga beslut att låta mig själv äta en liten bit. uppenbarligen dog jag ju inte av det och ingen större förändring skedde heller.



Jag hoppas verkligen att din julhelg var något sånär bra, trots kroppens alla spratt. Min var riktigt fin faktiskt; julen var mysig (bättre än vad den vart på länge) och julddagen var det partaj som gällde så.. överlag var det förra årets (nu fick jag radera det jag skrivit då jag återigen råkar skriva "det här årets") julhelg riktigt riktigt fin.



25 sara:

skriven

grymt mysigabilder!!:)

sv: taack, julafton va grymt, me sen va de inte bra alls.. själv? :) KRAAAM

26 Deniesé:

skriven

God fortsättning ! :)

Hoppas du hade en riktigt underbar sista dag på år 2009 och en riktigt fin början på det nya året !



sv: Den är såå bra ! :D

fina bilder, riktigt mysiga med fåglarna i träden!

27 Angelica:

skriven

God fortsättning..

28 Malle - Hockeyfru:

skriven

mysiga bilder! vilket fynd med perkulatorn, älskar sånt kaffe! ;) mår fint, lite förkyld men de hör till:P hur mår du gumman? hoppas ni fått en bra start på det nya året!Kram

29 jessica:

skriven

härliga bilder :)

30 Beatrice <3 Andre:

skriven

hur gåre med att få en liten bebis då?

Kramar

31 Nadja:

skriven

Hallå. =) Haft en bra nyårs afton? =) kram

Kommentera här: