No Madonna-fan...

though a Jay Smith-fan.. <3 Åh hans röst är riktigt skön..

Listen and enjoy.. likes, I hear you call my naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame, and it feels like home...




1 JD | - 28 kg!:

skriven

det kommer du säkert lyckas med :) pepp pepp!



har inga speciella helgplaner faktiskt, än.. har du?



den där låten gör han jäkla bra ;D

2 Lii:

skriven

Ja, jag har 2 tatueringar sen innan! Och nu har jag gjort en tatuering ;) Kolla på bloggen ;)

Vad ska du göra i helgen?

3 FlizanLizan:

skriven

sv: hehe okej :P

4 Lii:

skriven

Taaaack, (har lagt upp en bättre bild nu) Ja, den betyder väldigt mycket.

Jasså det låter mysigt. ÄLSKAR tacos. Jag skämtar inte.

Jo, jay har en bra röst han!

5 Johanna:

skriven

vinförrådet är slut...så inget vin! :)

6 Cajsa:

skriven

tack sötnos!

7 Anonym:

skriven

Han är bra :)



Hoppas att du kan hitta en bra smärtmedicin som ersätter dexofen! Haft en bra kväll ?

8 JD | - 28 kg!:

skriven

haha ja, jag hade jädrans otur. min jimmy!

jag tyckte bara han var snygg, eller visst gillade jag musiken, all musik förr, men inte så mycket nu längre ;)



tack tack :D

9 Nadja:

skriven

Nä det blir efter jul men innan nyår. =) Ska bli skönt med sol och värme. =) Vad händer idag? =) kram

Kommentera här: