Lilla bebis bus...

Gillar mammas revben något så enormt.. Trycka upp emot dom.. vilken fix idé ;O) Gör verkligen smärtsamt ont, tårar rinner o Alvedon intas.. Sovandet tar ju stryk tyvärr.. men så är det.. Ligger jag på sidan, så den sidan som är mot madrassen gör ont o värker i massor, på både fram och baksida, ligger jag på rygg så har jag svårt att andas..

Såhär låg bebis just precis..



Mötet hos läkaren på mvc gick bra och jag kommer till 99% slippa kejsarsnitt, det känns bra hihi.. men dom skulle ändå beställa in röntgenplåtar.. Sen prata med narkosen på förlossningen då det kan vara trixigt att ge ryggmärgsbedövning när man har diskbråck..

Godmat, curryris och currykotlett med lite currysås hehe.. gottigt..



Finaste älskade goooa Whiskas..



Mysigt att gosa och kela med Whiskas, Siri är också en riiiiiktigt goding.. Älskar mina fina kissekottar så, ska bli så kul att se om dom gosar bebis sen.. Aggressiv vet jag att dom inte kommer vara, har aldrig visat sådana tendenser mot något barn!!!

1 Nadja:

skriven

Ja det var grymt gott och enkelt att laga. Sen kan man variera det till max. =) Vad skoj. Är så glad för din skull att ni tills slut lyckades bli gravid. =) Maten såg smarrigt gott ut. Jag älskar curry. =) kram

2 Nadja:

skriven

Har ni kommit på namn? Vet ni vad det blir för tjej eller kille? =) kram

3 Nadja:

skriven

det är ett särskilt risottoris och det finns på maxi. =)Vilka fina namn och ovanliga. Gillar udda namn. =) Jo det kommer inte bli barn hos oss. =( Kan inte bli gravid så länge jag går på medicin och den kommer jag inte sluta med. =( kram

4 Martina:

skriven

mysig damge tjejen:) mysigt att gosa med katterna och att dem är så snälla:)



skönt att möttet gick bra hos läkaren:)



Hoppas ni får en mysig dag

kram

5 Caroline =):

skriven

Åh underbara du! =) Hoppas vi ses på fredag, vore roligt. Kram gumman <3

6 ansepanse:

skriven

åh vilken STOR och fin bebismage ♥ vad skönt att du med all sannolikhet kommer få föda vanligt

åh vad gott du lagat till

och en sådan kissekatt, just med den teckningen tycker jag är absolut det finaste

Sv: trattisar har gul fot och därför kan man inte ta fel :) vad roligt att du ändå kanske kan få tag i en mumin-snutte :)

en fin dag till dig vännen - bamsekramar ♥

7 ella:

skriven

så mysigt med katter=)går nog bra med bebisen sen ju=)mina är ochså snälla mot barn å alla andra med.

ha en bra dag

8 carola:

skriven

åh sån härlig mage, man blir lite avis:)

Tänk när man hade tvillingmagen, fötter överallt...



Varma kramar

9 Nett:

skriven

Vad skönt att veta att man slipper kejsarsnittet. Bättre att kunna förlösa på det naturliga sättet. :)

10 Johanna:

skriven

Tack så mycket :)



när är BF?=)

11 Johanna:

skriven

min humör är kass haha.... :P



inte så lång tid kvar nu då... 2månader... :)

12 Fnulan:

skriven

AJAJAJAJAJ en flicka?

13 Angelica:

skriven

Hej gumman.



Filmen du rekommenderade laddade vi ner för ett tag sen och jag älskade den. Riktigt bra film.

14 Cajsa:

skriven

nej det blev härnösand istället.. ^^

15 Evelina:

skriven

Sv: jodå de knallar på sakta men säkert:)

Hur står de till själv med dig och bebisen?

16 Lina:

skriven

Underbara du! STORT GRATTIS till GifteMål!!!

Underbart!!!

Och snart bebis!

Du är så vacker!

KRAM

17 Lina:

skriven

Jag kan inte heller ligga på sidan, men det är mest för att lillbus börjar sparka som sjutton då ler smått Det gjorde Milo också när han låg i magen.. hehe :-) Rygg kan jag ännu så länge ligga på utan problem (för det mesta)

18 Vicki:

skriven

Vilken vecka är du i nu??



Här är det bara bra med mig men Ronja den stackare än sjuk. Så jag ska vabba torsdag och fredag.



Har inga direkta höstplaner är hembjuden vissa helger till vänner på middag. Nästa helg ska vi på en sådan träff och då ska tjejerna vara hos farmor och farfar.



Vi spar pengar nu tills vi ska åka till Lanzarote med släkten.



I början av nov ska vi i väg på en liten tripp med våra vänner då ska vi till Göteborg och se Tomas Ledins show. Ska bli så roligt!!



Ha det gott,Vicki

Kommentera här: