Denna eviga väntan..

Har väntat hela veckan på att läkaren ska ringa och fråga hur det går med nya medicinen, han skulle ju ringa i veckan. Iofs är det ju en dag kvar.. men medicinen funkar ju inte alls och det gör så ont. Inte för jag vill klaga, men hade så stora förhoppningar på denna medicin. Igår var jag ute och bar på två tunga glasslådor och Jasmine, sen for ut en sväng, idag är det ännu sämre.. Blä, vart så trött och yr, känt mig helt svimfärdig. Sånna stunder blir jag så ledsen inombords. Jag vill bara bo i lägenhet, slippa allt ansvar som man har med hus/stuga. Även om jag inte behöver göra något fysiskt, så är det jobbigt psykiskt för att jag inte klarar det fysiskt! Suck.. Ha ansvar för det som betyder mest, min familj och mina djur!! Och i framtiden ett arbete.. Hjärnan är liksom överstressad anamma..

Men hoppas läkaren ringer imorgon så han kan höja dosen och jag får hämta ut den nya medicinen. Annars så Sertralinet har jag inte fått några biverkningar i från!

Idag har jag inte gjort mycket, mestadels legat på soffan med Jasmine och sett filmen "Allt för min syster" och jag rekommenderar er verkligen att se den!

Nu ska jag fortsätta att soffmysa, med en kopp kaffe!

(Jasmine är förtjust i babynomaden jag sydde till henne i höstas, den är smidig och perfekt att ha på sig på vagnpromenaderna, varm är den också förstås)

1 Mia (aurora79):

skriven

Åh vad jobbigt att du ska ha ont! :/ Hoppas du får ordning på medicineringen.

Kommentera här: