En bildserie...

Idag vaknade vår dotter vid sjutiden, så kliva upp och sedan iväg till tvättstugan och tvätta sängkläder... Då vi byter rent i sängen brukar boka tvättstugan och ta större plagg så som handdukar, badlakan m.m. Men vid tiotiden somnade min underbara och finaste dotter på mitt bröst efter att hon kikat lite på "Bolt"...



.









Vi köpte en overall förra veckan när det var så kallt... men nu är det ju lite varmare igen så hon fick sig den ny jacka också! ♥



Sen handlade jag tyg i veckan, för jag skulle sy gardiner i Jasmines rum... Häääääärlig färg tycker jag! :)





Jasmine är förtjust i de flesta maträtter som jag och Daniel lagar.. mindre förtjust i barnmatsburkar, men det är smidigt när man är ute eller kanske åkt bort.. Om någon bjuder hem oss på middag, så inkluderar Jasmine i vår familj nu. Då tycker jag att jag har rätt som mamma till mitt barn att kräva att maten ska vara osaltad... Till största delen i alla får fall.


Vad tycker ni?



Färgade håret i veckan också.... Tja jag det blev för färg ser ni väl, hihi...

Ursäkta att bilderna är upp och ner, höger och vänster... men vänd bara på skärmen, dator, telefonen.... eller tja varför inte vrida på havets stället!!! ;)

Nu är det natten fortare än fan...Vill vara pigg & glá när jag träffat björnbärsboan Linda (http://trasdockanlinda.blogg.se)

God natt på er!! ♥

Pusssss & Kram! ♡
1 MAJA:

skriven

Ang maten så anser jag INTE att man kan kräva att maten som serveras ska vara osaltad. Ta med dej en egen burk med hemlagat till din dotter. Då får du exakt det du vill att din dotter ska äta.

Svar: Fast hon bjöd ju HELA familjen och vet att barn inte bör äta salt eller mindre salt fram till tre års åldern :)
SmultronDuvan

Kommentera här: